Myśl tygodnia
Czuję się jak pies, który jeździł koleją, kiedy przytrzasnęły go drzwi wagonu...
Odpowiedz
"Bujaj w obłokach, bo tylko w ten sposób możesz wznieść się na wyżyny swoich możliwości".
Odpowiedz
Nieludzkie jest to, co ludzie czynią.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
I właśnie zima udowadnia mi, jak wiele lata we mnie.
Odpowiedz

Znaleźć winę można w każdym człowieku, nawet Chrystus był ofiarą ludzkiej podejrzliwości.
Odpowiedz
Wzniosłe słowa, wielkie obliczenia, klasówkowe nerwy- uczniowie i tak żyją od przerwy do przerwy.
Ten szczęścia nie ma, komu w drewnianym kościele cegła na łeb spadnie.(autor nieznany)Smile



http://www.via-appia.pl/media/gildia/Piecz2.jpg
Odpowiedz
Gdyby istniały opinie obiektywne, nie byłoby różnic zdań, a my sami wytykalibyśmy sobie błędy.
Odpowiedz
Ustroje polityczne dzielą się na dobre, złe i demokrację, która jest poprostu głupia.
Cała moja twórczość, z której jestem zadowolony:
Na zwłokach Imperium[fantasy]
I to jest dokładnie tak smutne jak wygląda.

Komentuję fantastykę, miniatury i ewentualnie publicystykę, ale jeśli pragniesz mego komentarza, daj mi znać na SB/PW. Z góry dziękuję za kooperacje Tongue
Odpowiedz
Tyle jest we mnie ciszy,
że aż milczeniem... mówię.
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
Paradoksalnie dobre słowa można obrócić w slogan a do złych przywyknąć. A może wcale nie ma w tym żadnego paradoksu?
Odpowiedz
Za dzieciaka masz charyzmę do alkoholu. Jedni z niej wyrastają, drudzy zostają alkoholikami, a Ci trzeci - artystami.

/by Hanzo. Big Grin
Odpowiedz
Co cię nie zabije, to ugryzie w szyję Tongue
Odpowiedz
Niektórzy twierdzą, że świat powoli schodzi na psy. Świat zszedł na psy już dawno, kiedy na Ziemi pojawili się pierwsi ludzie.
Moje opowiadania:

To tylko interes(fantasy)
Nieznany(science fiction)
Głos ludu(fantasy)

"Lepiej, by się nas bano niż kochano, jeśli nie da się osiągnąć obu tych rzeczy naraz."

Odpowiedz
...jeżeli piszesz dla ludzi, warto byś żył. Jeżeli dla siebie, żyjesz.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
Wiara w Boga zwykle nazywana jest religią. Wiara w ludzi, zwykłą naiwnością.
Nie wszyscy mogą być aniołami, ale każdy może być człowiekiem.

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości