Czy władza pochodzi od Boga?
#76
nie wchodźmy na moralność, bo dopiero wtedy dostanę bana. Wiele osób przekroczyło bowiem tę granicę, nawet o tym nie wiedząc.


A tak na marginesie - doliczyłem się 11 osób z Ekipy, które są w tej chwili obecne na Forum. Wielkie zainteresowanie tematem!
G.A.S - Groteska, Absurd, Surrealizm.
Odpowiedz
#77
Marginalizujesz. Ja wciąż proszę Cię o to, Szachu, byś wytłumaczył mi swoją wizję - jeśli nie jesteś na to gotów, proszę Cię, powiedz to, wtedy przestanę Cię tym gnębić.

Odnośnie obecności członków ekipy - sądzę że niebawem pojawią się tu w większej ilości. Jest 20, wtedy zazwyczaj zaczyna się większa aktywność ludzi na inku.
Jeżeli myślisz, że Twój tekst jest dobry, napisz do mnie.
Wszystko da się naprawić.

Odpowiedz
#78
Tak w zasadzie, to mam jeszcze tylko jedno do powiedzenia. To, o czym się tu pisze to marzenia ściętej głowy. To tak jakbym powiedział premierowi żeby spadał ze stołka, bo ja chcę na niego wejść. Naprawdę nie widzę sensu dalszej dyskusji, bo i tak nic się w materii administracji nie zmieni.

Postaram się więcej w tym temacie nie wypowiadać.
Masssssakra.

[Obrazek: 29136-65e26c5e68f2a8b1dc4d3c4283a1bf34..gif]
Odpowiedz
#79
Archaniele,


na czym polega demokracja wie każdy. Żądasz ode mnie zbyt wiele. Myślisz, że obecna Konstytucja pisała się w jeden dzień?


Rozpocząłem dyskusję, zadałem 4 pytania. Jeśli ktoś czuje potrzebę zmian, odnajdzie ten wątek. Jeśli nie, obecna władza będzie miała upragniony spokój.



Na tym kończę i polecam wszystkim piosenkę Pidżamy Porno "Bal u senatora 93".

PS. odnośnie tego, czego się dowiedziałem w VC będąc krytykiem, to może mnie ktoś najwyżej bardzo serdecznie poprosić, abym o tym nie mówił.
I zmieńcie w tej materii Regulamin.

jeszcze raz serdecznie wszystkich pozdrawiam.
G.A.S - Groteska, Absurd, Surrealizm.
Odpowiedz
#80
(06-06-2011, 19:10)Szach-Mat napisał(a): PS. odnośnie tego, czego się dowiedziałem w VC będąc krytykiem, to może mnie ktoś najwyżej bardzo serdecznie poprosić, abym o tym nie mówił.
I zmieńcie w tej materii Regulamin.

jeszcze raz serdecznie wszystkich pozdrawiam.

A ja sądzę, że Regulaminu nie zmienimy i decyzją Administracji NAKAZUJĘ Ci zaprzestania mówienia o tajnych sprawach forum. Inaczej GROŻĘ Ci stałym banem.
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#81
No to Gorzki się wypowie.
Rozumiem że wszyscy tu są rozgoryczeni. Dyskusja zrobiła się bardzo gorąca, a pod koniec niezbyt niestety merytoryczna.

Jakoś tak nikt po drodze nie zauważył wywodu Duśki, a on wydał mi się tu najbardziej merytoryczny.
Duśka zaproponowała, coby Kandydatury do ekipy przedstawiali userzy.
Proponuję żeby taki Kandydat miał zebrane 20 głosów od userów którzy są na forum ponad miesiąc. Zakładam że będzie to człowiek o odpowiednio nieposzlakowanej opinii. ( % warna do dogadania).

Zakładam również że funkcja Administratorska (zieloni) nie podlega tym korowodom. Dlaczego? To bardzo proste i nie dlatego że akurat jestem adminem. Po prostu admini maja hasła dostępowe do serwera, a w ACP jest też trochę narzędzi niebezpiecznych dla integralności forum. Uwierzcie, śpię dużo spokojniej kiedy wiem że ktoś bazy danych właśnie nie rozwala, bo np trafił mu się gorszy dzień.

Jestem również przeciwny kadencyjności funkcji, czy referendalnemu odwoływaniu. Takie wnioski były by zapewne po każdym co bardziej ostrym komencie, czy akcji Moderatorskiej

Za słuszny jednak pomysł uznaję, żeby wszyscy userzy mieli możliwość wybierania kandydatów do ekipy.
Zakładam jednak że ostatnie słowo czy danego kandydata przyjmiemy, czy nie, należy do ekipy. Z bardzo prostego powodu. Jesteśmy ludźmi i musimy ze sobą współpracować. Każda wewnętrzna wojna angażuje wiele sił. Lepiej jej więc zawczasu unikać.

Jak myślę sami widzicie, że Forum podobniejsze jest raczej do firmy, niż do państwa. Jak też wszyscy zdajecie sobie sprawę, taka instytucja choćby z powodów technicznych nie może być całkowicie zdemokratyzowana
corp by Gorzki.

[Obrazek: Piecz1.jpg]
Odpowiedz
#82
He, he, śmieszy mnie ta dyskusja. To mi przypomina związki zawodowe w firmie, którzy chcą odwołać dyrektora. On jest właścicielem firmy i śmieje się z takich inicjatyw.
Forum jest organizacją, które podlega prawu handlowemu, a tam nie ma miejsca na demokrację. Jeśli pracownik zbytnio podskakuje, to się go po prostu zwalnia (wy...pierdala).
Co innego jest w spółkach i tam każdy z właściciel ma swój głos zagwarantowany prawem. Oni dopiero mogą wybierać zarząd, władze.
Forum jest po to, żeby generować zysk, lub inne korzyści. Użytkownicy są środkami do realizacji celów forum. A przy okazji sobie popiszemy.
Odpowiedz
#83
elek,


możesz rozwinąć tę myśl, bo średnio kumam?



"Forum jest po to, żeby generować zysk, lub inne korzyści. Użytkownicy są środkami do realizacji celów forum. A przy okazji sobie popiszemy."




Pozdrawiam.
G.A.S - Groteska, Absurd, Surrealizm.
Odpowiedz
#84
Fora zwykle żyją z reklam. Dobrze rozkręcone można sprzedać za duże pieniądze. Pewnie jest też wiele innych korzyści, jak na przykład forsowanie treści politycznych, czy religijnych. Tam też może iść niemała kasa. To taka internetowa ambona skupiająca swoich wyznawców.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#85
(06-06-2011, 22:20)elek napisał(a): Pewnie jest też wiele innych korzyści, jak na przykład forsowanie treści politycznych, czy religijnych. Tam też może iść niemała kasa. To taka internetowa ambona skupiająca swoich wyznawców.

Pozdrawiam.
Forsowanie treści politycznych bądź religijnych to korzyść? WTF??
Na reklamy jeszcze jestem w stanie się zgodzić, ale to już było wręcz zabawne, moim skromnym.

Pozdrawiam.

P.S. Umiem czytać, jestem w stanie się domyślić, co miałeś na myśli. To na wypadek, gdyby przyszło do głowy ci tłumaczyć.
Odpowiedz
#86
Bywasz bezkrytyczna idealistka.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#87
Owszem, bywam. Co to ma do rzeczy?
Przepraszam za ton mojej poprzedniej wypowiedzi.

Pozwolę sobie zapytać - jak sobie wyobrażasz funkcjonowanie forum literackiego w bezpośredni sposób związanego z jakąkolwiek ideologią? Teksty niepoprawne politycznie do kosza?

No i co oznacza według ciebie "realizacja celów forum"? Jakich celów? Btw stwierdzenie "użytkownicy są środkami" brzmi obraźliwie.
Odpowiedz
#88
Nie zwykłam przyznawać Księżniczce racji, ale... Przyznam.
Odpowiedz
#89
elku - Inkaustus nie przynosi profitów, ani nie ma zamiaru przynosić profitów. Jakiekolwiek zarabianie w przyszłości (chociaż nie wiem z czego, bo reklamy odpadają - nie ma zamiaru by je wsadzać) byłyby przeznaczane zarówno na serwer + domenę, jak również nagrody w eventach okolicznościowych. A wszyscy kolorowi, wszystko tu robią za free.
Odpowiedz
#90
(07-06-2011, 11:09)księżniczka napisał(a): Pozwolę sobie zapytać - jak sobie wyobrażasz funkcjonowanie forum literackiego w bezpośredni sposób związanego z jakąkolwiek ideologią? Teksty niepoprawne politycznie do kosza?

No i co oznacza według ciebie "realizacja celów forum"? Jakich celów? Btw stwierdzenie "użytkownicy są środkami" brzmi obraźliwie.
Wyobrażam sobie forum związane z ideą, ideologią, czy biznesem. Są różne fora, które mają na celu szerzenie tych elementów ludzkiej działalności. Najczęściej występują wszystkie, a róznią się tylko proporcjami.
Oczywiście, że niepoprawne teksty są kasowane i to wcale nie politycznie. A upomnienia i bany temu służą, by były zgodne z celami właściciela.

Wszelkie organizacje społeczne, nie wyłączają for, mają swoje cele i mogą być nawet zaszczytne. Ale co to byłyby za organizacje bez użytkowników/członków? A więc on są środkami, narzędziem, funkcjonowania wszelkich for. Czy to jest obraźliwe? Wydaje mi się, że nie,bo tak cały świat funkcjonuje i się ma dobrze.
Pokaż mi jakie ludzkie zachowania są bezinteresowne? Nawet te altruistyczne.
(07-06-2011, 15:48)Zguba napisał(a): elku - Inkaustus nie przynosi profitów, ani nie ma zamiaru przynosić profitów. Jakiekolwiek zarabianie w przyszłości (chociaż nie wiem z czego, bo reklamy odpadają - nie ma zamiaru by je wsadzać) byłyby przeznaczane zarówno na serwer + domenę, jak również nagrody w eventach okolicznościowych. A wszyscy kolorowi, wszystko tu robią za free.

Nie znam specyfiki funkcjonowania Inkausta, ale odbieram go, jako dobre, przynoszące korzyści użytkownikom. Sam też wiele skorzystałem. Możliwe, że właściciel i ekipa forum są altruistami nieodwzajemnionymi i chwała im za to. Ale spójrzmy na to z innej strony. Gdyby właściciel był zwykłym człowiekiem, to oczekiwałby jakichś korzyści, albo z takim zamiarem założyłby forum. Zakładając, że nie jest to działaność chartytaywna, to jest ineresem.
Najprostszy interes to denerwujące reklamy. Inny, to fora przy działaności gospodarczej, na przykład wydawniczej,
albo handlowej. Tam kasa idzie do właściciela forum, bo jest to rodzaj płatnej reklamy. Są też fora religijne zasilane z kasy kościelnej.
Korzyściami mogą być nie tylko te wymierne, materialne. Może to być satysfakcja z zajmowania wysokiego szczebla w hierarchii grupy - tak zwany wyścig szczurów. To w przypadku kolorowych i zwykłych użytkowników. Oni robią sobie historię literacką. która w przyszłości może zaowocować.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości