Zagadki lateralne
#1
Proponuję nową zabawę, którą niektórzy znają pod nazwą gry "CZARNE HISTORIE".

W skrócie, dla tych, co nie znają tematu: Moderator (osoba, która zna historię) pisze 1-2 zdania wstępu opisując historię i zadaje pytanie, zwykle o tematyce kryminalnej. Użytkownicy biorący udział w zabawie zadają pytania, na które Moderator może odpowiadać "TAK", "NIE" lub "nie ma to związku z zagadką/nie ma to znaczenia".
Osoba, która pierwsza domyśli się rozwiązania zagadki wygrywa.

Umówimy się tutaj, że kto zgadnie rozwiązanie, będzie miał okazję zadać kolejną.

TREŚĆ:
Gdy kobieta chciała skorzystać z windy w swoim bloku, wiedziała że jej mąż jest już martwy.
Dlaczego?
Odpowiedz
#2
Czy widziała jego zwłoki?
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#3
(05-01-2015, 16:29)Magiczny napisał(a): Czy widziała jego zwłoki?

NIE
Odpowiedz
#4
Podeszła do windy, bo chciała się dostać na piąte piętro(czy jakiekolwiek inne), na którym znajdowało się jej mieszkanie, w jakim był jej mąż. Wcześniej dowiedziała się, że mąż ma na pieńku z mafią czy czymkolwiek/kimkolwiek innym. Gdy zauważyła, że winda znajduje się na piętrze piątym, pomyślała: "Już za późno, dopadli go" (czy coś w tym stylu).
Odpowiedz
#5
Lynch: Niestety nie zgadłeś Tongue

Pytajcie dalej.
Odpowiedz
#6
Czy kobieta ma cokolwiek wspólnego z zabójstwem? Zleciła je? Ona jest mordercą?
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#7
(05-01-2015, 18:03)Magiczny napisał(a): Czy kobieta ma cokolwiek wspólnego z zabójstwem?
NIE
Cytat:Zleciła je?
NIE
Cytat:Ona jest mordercą?
NIE
Odpowiedz
#8
Czy mąż był karłem?
Odpowiedz
#9
(05-01-2015, 18:46)kubutek28 napisał(a): Czy mąż był karłem?

NIE (w ogóle to ciekawe pytanie Tongue)
Odpowiedz
#10
Ale wzrost znaczenie ma, jak rozumiem?Smile
Odpowiedz
#11
(05-01-2015, 18:55)kubutek28 napisał(a): Ale wzrost znaczenie ma, jak rozumiem?Smile

NIE, nie jest to związane ze wzrostem.
Odpowiedz
#12
Czy mąż na coś chorował?
Odpowiedz
#13
Czy mąż był otyły?Smile
Odpowiedz
#14
(05-01-2015, 18:59)Lynch Mob napisał(a): Czy mąż na coś chorował?

TAK

(05-01-2015, 19:02)kubutek28 napisał(a): Czy mąż był otyły?Smile

nie ma to znaczenia (nie jest ważne na co) - patrz wyżej
Odpowiedz
#15
Czy jego choroba uniemożliwiała mu wchodzenie/wychodzenie z bloku?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości