Trochę mojego amatorstwa.
#1
Cześć


jak w temacie.
Nie będę podawać pojedynczych linków do każdego kawałka osobno. Podam stronkę z moim panelem na youtube. W sumie jest tam 9 moich filmików z czego 8 to covery innych utworów a 1 te piosenka stworzona w bardzo szybkim tempie na część artystyczną na moją studniówkę, która sam zaplanowałem i zrealizowałem. ;]

http://www.youtube.com/user/TheEtnieso

Gram na gitarce akustycznej.
Jestem samoukiem i gram od około półtora roku.

Dzięki. Smile
„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#2
Fajnie Smile. Niezły masz głos, troszeczkę tylko fałszujesz momentami Tongue. To nic, komu się nie zdarza. Pewnie śpiewać się nie uczyłeś? W tej piosence Comy na początku gubisz rytm chwilami. W ogóle to tak niewiele przerabiasz te piosenki. "Whisky"? (nie najlepiej ci wyszło w sensie śpiewania, ale ciiii, grałeś w porządku Wink )Ja zaczynałam od "Domu wschodzącego słońca". Najbardziej, z tych, które odsłuchałam, spodobała mi się ta o Wołodyjowskim.
Tabulatura czy nutki?
Odpowiedz
#3
Nigdy się nie uczyłem ale bym chciał, lecz nie mam większych możliwości.
A co do Wołodyjowskiego to ze słuchu rozpykałem sobie.
Ja ogólnie zacząłem od Killera. Big Grin
„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#4