Myśl tygodnia
Dariusz Twardoch, Valdimir Kush , Oleg Shuplyak - obrazy bez obrazy.
Miejmy nadzieję, że baba do lekarza będzie przychodzić, póki żyjemy.
Odpowiedz
...a to nam się tylko wydaje że my tworzymy, piszemy poezję, poezja to życie, a my popełniamy plagiat.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
Każdego człowieka trzeba ratować przed nim samym...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Podzielę się z Wami moją maksymą:

Życie należy łapać za pysk, lać po mordzie i patrzeć, czy równo puchnie.
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz
Ja myślę, że wszystko ma swój dzień.
Kobieto, puchu marny! Ty...
Jesteś jak zdrowie! Ile cię trzeba cenić ten tylko się dowie,
kto cię stracił...
Dziś piękność Twoją widzę i opisuję, bo tęsknię po Tobie.
Odpowiedz
Czasem Ci, których kochamy najbardziej ranią nas, sprawiając, iż po upadku nie możemy się podnieść...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Clint Eastwood, jako Brudny Harry, powiedział kiedyś:
"Każdy ma swoje zdanie, podobnie jak dziurę w dupie"

Niestety najczęściej to zdanie jest tylko w połowie prawdziwe.
Odpowiedz
Kierując się w życiu zasadą "z kwiatka na kwiatek", prędzej czy później trafisz na chwasta.
Bujaj w obłokach, bo tylko w ten sposób możesz wznieść się na wyżyny swoich możliwości.
...warto pamiętać.



Odpowiedz
Patrzę sercem, nie widzę oczyma. Patrzę oczami, nie widzę sercem...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Ludzie oceniają wszystkich dookoła, próbując ukryć się za iluzyjną powłoką przerośniętego ego.
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Czemu najgłośniej nad nieszczęśliwą miłością jęczą ci, którzy jeszcze prawdziwie nie kochali?
Ten szczęścia nie ma, komu w drewnianym kościele cegła na łeb spadnie.(autor nieznany)Smile



http://www.via-appia.pl/media/gildia/Piecz2.jpg
Odpowiedz
Zam­knięci w pik­se­lach, cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
Wiarygodność kłamstwa jest zależna od ilości zawartej w nim prawdy.


[...] we kill people who kill people because killing people is wrong [...]
Odpowiedz
Żyjąc, piszemy książkę, której tak naprawdę prawdopodobnie nikt nigdy nie przeczyta. Jednak warto żyć w przekonaniu, że kogoś zainteresują nasze pokręcone losy...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Miłość to najbardziej bolesny i najskuteczniejszy sposób samobójstwa.
Ani czas, ani mądrość nie zmieniają człowieka – bo odmienić istotę ludzką zdolna jest wyłącznie miłość. ~Paulo Coelho



Jeżeli potrzebujesz kogoś, kto przeczyta Twój tekst i podzieli się spostrzeżeniami - pisz na PW. Na pewno odpiszę.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości