Via Appia - Forum
Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: Via Appia (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Via-Appia)
+--- Dział: Via Appia (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Via-Appia--2)
+--- Wątek: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? (/Thread-Ankieta-Czego-potrzeba-magazynowi)



Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Danek - 01-04-2013

Witajcie.

Jest to jedna z ankiet badających Wasze preferencje co do treści zamieszczanych w VA oraz formy prezentacji tych treści. Chcemy dowiedzieć się więcej czego od nas oczekujecie, co Wam się podoba, co mniej, a co jest w ogóle niepotrzebne.

Ankieta dotyczy: Waszych preferencji.

Czego chcielibyście mieć więcej w VA? Opowiadań? Artykułów? Może recenzji?


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Danek - 02-04-2013

Oczywiście nie zabraniam się wypowiadać! Smile Wszelkie uwagi mile widziane.


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Hanzo - 02-04-2013

Ja bym poczytał więcej opowiadań w VA. Myślę, że jest z czego przebierać.Smile


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - RootsRat - 02-04-2013

(02-04-2013, 20:55)Hanzo napisał(a): Ja bym poczytał więcej opowiadań w VA. Myślę, że jest z czego przebierać.Smile

Rozwińmy to Smile

Wolelibyście opowiadania, które można znaleźć na VA czy może takie, których na forum nie ma? Może np. opowiadania członków Gildii Pisarzy, których osoby nie będące członkami nie widzą? A może coś innego?


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Zguba - 03-04-2013

A ja bym chętniej poczytał więcej warsztatów i rozkminek na poszczególne tematy. Kształtowanie tła utworu, konkstrukcja świata, kreacja świata, tworzenie sensownej mitologii, religijne i socjalne formowanie społeczeństwa pośród którego dzieje się akcja, sercowe rozkminy postaci, budowa scenerii miejsca akcji (jak ciekawie opisać bitwę kosmiczną) etc etc. Temat rzeka, ale na pewno musi to pisać ktoś kto się w temacie dobrze czuje. Ponadto musi być otwarty na dyskusję, bo jak wiadomo, nie ma jednej uniwersalnej rady na elementy z powyższej listy.

Co do opowiadań, jak już to opowiadania z Gildii ew. opowiadania pozaforumowe, w stylu: przyjęcie opowiadania do pisma jeżeli autor podeśle, a sam utwór się nadaje.

Hanzo, uważam, że zbyt optymistycznie podchodzisz z "Jest w czym przebierać". 50% się nie nadaje, 70% z nadających się jest nie skończone (chyba, że autor/ka skończy specjalnie dla VA samego w sobie Smile ). Te pozostałe zazwyczaj przeczytane już przez wszystkich zainteresowanych Smile


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Magiczny - 03-04-2013

Zgadzam się z przedmówcami!


Więcej opowiadań z VA plus coś wyjątkowego np spin-off opowiadania które było popularna na VA?

Zguba także dobrze kombinuje z różnego rodzaju warsztatami Tongue


RE: Ankieta: Czego potrzeba magazynowi? - Danek - 10-04-2013

Ankieta bardzo się wyrównała, czy można prosić więcej użytkowników o wypowiedź?