Via Appia - Forum

Pełna wersja: *** ("budujesz...")
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
budujesz wokół siebie mgłę
szarozielonych oparów narkotyku
odczuwasz swędzenie
mamroczesz pod nosem, opędzasz się
od chemicznych wróżek
dźwięk chłoniesz jak miód
skapujący z jednorazowej łyżeczki
nosa ani na chwilę nie wyjmujesz
z przekwitłych kwiatów
o tak przesłodkim aromacie

w głowie rośnie ci mur
siła niezniszczalna
jak biel gołębi pocztowych
nieomylność stokrotek
żółć szpitalnych ścian

huk czerwonych cegieł
układa cię do snu

13.08.12
Czyżby droga narkomana na odwyk? Jeśli tak, podoba mi się. Bardzo fajnie ujęte. Ze strony technicznej... Nie znam się, ale nie rozdzielałabym " mamroczesz pod nosem " zwłaszcza, że w dalszej części nie występują przerzutnie. Pozdrawiam Smile
(13-08-2012, 21:52)blackpepper napisał(a): [ -> ]Czyżby droga narkomana na odwyk? Jeśli tak, podoba mi się.

nie, nie jest o drodze na odwyk. więc nie podoba się? ; )

przerzutnia usunięta
W takim razie się nie wypowiem chcąc zachować resztki honoru Tongue
Przepraszam, że nie skomentowałam wcześniej, musiałam jak widać powrócić znowu.
Twoje wiersze owiane są jakąś tajemnicą, domyślnością i nie uważam, żeby złem było kilka interpretacji tak jak np. ta blackpapper.
Przyznam szczerze, że rzadko ,,docieram'' do Twoich utworów, jakoś się migam od nich Wink, ale ten podoba mi się.
Czy jeśli moja interpretacja będzie błędna, nie obrazisz się?
Odczuwam to nieco inaczej, jako ścianę między podmiotem a odgradzanymi ludźmi :
,,budujesz wokół siebie mgłę''.
Nie wiem, czy kwestią wiersza jest tu dosłowne czy całkowicie metaforyczne znaczenie tych ,,oparów''. Dla mnie istotne jest dobre opisanie tego ,,odgrodzenia''. Dobre porównania.
Być może to, co sobie tam w łepetynie wymyśliłam jest błędne, aczkolwiek każdy zabiera coś dla siebie. Nie obraź się. Dałam 5.
Pozdrawiam
Ins.
obrażam się śmiertelnie, bo ja nie wiem o czym jest ten wiersz :<