Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eroteski
#1
Płyną moje eroteski rwącym strumieniem.
Przepychają się we mnie, kotłują. Przeklinają i wrzeszczą, że mają rację i że tak powinno w środę być.
Biorę je za delikatne szyje i przyciskam do podłogi.
Grożę palcem.
Trochę kultury - wymyka mi się z zaciśniętych ust.
Nie słuchają.
Co z tego wyniknie?
Jeszcze jedna masakra emocji.
"Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości."
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#2
Cytat:Płyną moje eroteski rwącym strumieniem.
To zdanie wg mnie ma dziwny szyk. Nie gra mi w uszach czystym dźwiękiem.

Cytat:Przepychają się we mnie, kotłują. Przeklinają i wrzeszczą, że mają rację i że tak powinno w środę być.
Tutaj wkradła się dynamika, która mi się spodobała. Obraz przyspieszył. Strumień, o którym wcześniej pisałaś stał się żwawszy.

Cytat:Biorę je za delikatne szyje i przyciskam do podłogi.
Robi się ostrzej.Wink

Cytat:Grożę palcem.
A tu już wiem, czemu tytuł jest taki, a nie inny. Najbardziej zmysłowe miejsce tekstu, moim zdaniem. Jeden z najkrótszych wersów, a najwięcej w nim pazura.

Cytat:Trochę kultury - wymyka mi się z zaciśniętych ust.
Nie słuchają.
Paradoks, ale czuć, że zamierzony.

Cytat:Co z tego wyniknie?
Jeszcze jedna masakra emocji.
To będzie moje 'widzimisię', ale ja bym nie użył pytania. Jakoś mi nie pasuje. Dałbym coś jeszcze z tym strumieniem, ale nie mam w tej chwili pomysłu.

Ostatni wers dobry.


Dwa miejsca w tekście mi się nie podobają: zdanie pierwsze i przedostatnie. Reszta OK. Wrażenia ogólne, pozytywne. Doceniam ten tekst, jak dla mnie jest na wysokim poziomie. Wydaje mi się, przemyślanym tekstem, dopracowanym.

Pozdrawiam!

PS. Zostawiam czwórkę.
Odpowiedz
#3
Dziękuję Hanzo, za konstruktywną krytykę na wysokim poziomie.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że one dalej się we mnie kotłują i wrzeszczą.
Pozdrawiam ciepło.Smile
"Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości."
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#4
Cytat:Przeklinają i wrzeszczą, że mają rację/ i że tak powinno w środę być.

To zdanie wykreślić, lub przeredagować. Dookreślenie dnia jest niezbyt koniecznie.

Reszta mi się podoba, masz ten erotyczny dryg(mówię o wierszo - utworach)Tongue
[Obrazek: Piecz2.jpg]






Odpowiedz
#5
Cytat:że mają rację i że tak powinno

Wydaje mi się, że po "rację" powinien być przecinek.


Ogólnie dla mnie mało erotyzmu i zmysłowości, ale to moja osobista opinia.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości