Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winny
#1
Pierwszy wiersz należący do trylogii pt. Krwawe Fatum. Zaznaczam także, że to jest mój pierwszy wiersz jako taki i nie mam z tym doświadczenia.

Na rękach mych kajdany,
Na moim losie śmierć.
Torturują mnie codziennie,
Myślą, że znają prawdę, lecz

Prawdą jest moja niewinność,
A winni są ci co mnie skazali.
Winni również ci, co przeciw
Mnie zeznawali, wiedząc


Edit Natasza: 0/10
O mojej niewinności.
Teraz stoję przed ludem,
Na wpół rozebrany, okrywa
Mnie tylko płacz.
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
#2
Prawda to, winny zawsze jest na wolności a skazują osobe która nie ma z tym nic wspolnego. Co do treści ogółem dobra prosta i przykuwa uwage, jak dla mnie na plus.
,,the last good bye, whne you will join me in tis river, R.I.P DIMM''

[Obrazek: tumblr_m9w66uw9Jr1r9huebo1_250.gif]
#3
Alf, dzięki za komentarz.
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
#4
Zawsze jest jakieś "ale" przybierające nieraz formę "lecz". I to lecz stanowiłoby fajne przejście, gdyby dodać dwukropek, lub jakoś je zaakcentować. Ale ja prozaik, to się nie znam...
"Problem w tym, mili moi, że za mało tu kowboi, a za dużo się wypasa świętych krów"
Z. Hołdys, Lonstar, "Countrowersja" 

Kroniki Białogórskie: tom I - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=2143 (kto szuka ten znajdzie wersję płatną Wink ); tom II - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=9341.

kronikibialogorskie.pl, czyli najbrzydsza strona www w internetach
#5
Rafał, dzięki za komentarz.
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
#6
Z racji tego, że to Twój debiut, to będę delikatna jako ta nowalijka Wink



Na rękach mych kajdany,
Na moim losie śmierć.
Torturują mnie codziennie,
Myślą, że znają prawdę, lecz

Prawdą jest moja niewinność,
A winni są ci co mnie skazali.
Winni również ci, co przeciw
Mnie zeznawali, wiedząc