Liczba postów: 202
Liczba wątków: 31
Dołączył: Jul 2015
Mam swoje 15 ulubionych gier, pod wzgledem fabuly i grywalnosci. Po prostu arcydziela.
1. Wiedzmin 3
2. TES V: Skyrim
3. World of Warcraft
4. Test Drive Unlimited
5. Need for Speed: Underground 2
6. Need for Speed (2015)
7. CoD: Black Ops
8. CoD: Modern Warfare 3
9. GTA V
10. Counter Strike: Global Offensive
11. Metal Gear Solid V
12. Spec Ops: The Line
13. Ghost Recon: Future Soldier
14. Ace Combat: The Unsung War
15. Medal of Honor: Allied Assault
A jakie sa wasze?
Liczba postów: 1 532
Liczba wątków: 79
Dołączył: May 2014
1. Metro Last Light Redux
2. Warcraft III
3. Diablo II
4. Far Cry III
5. Assassin's Creed IV
Wincyj ni mam na razie. .-.
Chyba że mi się coś przypomni.
Liczba postów: 2 245
Liczba wątków: 29
Dołączył: Sep 2012
09-11-2015, 00:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2015, 00:09 przez miriad.)
o kurczę, to trudne....
1. CS GO (no niestety)
2. Project Reality BF2
3. Underhell
4. seria Half-Life
5. seria Resident Evil
6. Tekken 5
7. S.T.A.L.K.E.R. Misery mod
8. Star Craft 2
9. Splinter Cell: Chaos Theory
10. seria Metro
11. seria MGS
12. No More Room In Hell
13. seria Hitman
14. Larry 7
15. seria Diablo (właściwie to jedynka tylko; trochę też dwójkę pociupałem z zadowoleniem)
ha! babo to i nie dziwi, iże nimo wincyj, jak ledwo paro gier! haha! buraczki buraczki [struga palcem palca]
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Ciężka sprawa... Nie miewam "ulubionych" filmów, gier czy muzyki. Ale spróbujmy:
1. Seria Wiedźmina
2. Enslaved: Odyssey to the West
3. Divinity - Original Sin
4. Sword of the Stars
5. KK'n'D (tylko jedynka)
6. Uncharted Trilogy
7. Christoph Kolumbus
8. Total Annihilation ( + Supreme Commander + Planetary Annihilation)
9. Planescape: Torment
10. Stronghold
11. Contra
12. Spellforce
13. Far Cry 3
14. WH40k: Chaos Gate
15. Mount & Blade
Liczba postów: 1 532
Liczba wątków: 79
Dołączył: May 2014
Miriad - nie mam więcej gier, które mi się spodobały. Z naciskiem na podrzędną część zdania.
A Ty masz słaby gust.
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 71
Dołączył: Nov 2009
12-11-2015, 19:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2015, 19:50 przez Mirrond.)
1. F.E.A.R + dodatki.
2. Stalker + dodatki.
3. Gothic II Noc Kruka
4. Spellforce I
5. Gothic I
6. Spellforce II
7. Darkest Dungeon
8. Crusader Kings II
9. Skyrim (z >150 modami)
10. Dwarf Fortress (a konkretnie wersja Masterwork Dwarf Fortress)
11. Mount & Blade Warband
12. Warhammer 40000 Dawn of War (w sumie jedynka i dwójka z kompletem dodatków)
13. AI Wars: Fleet Command.
14. SoTS 1 i 2 (jedynka za całokształt, dwójka za fantastyczną grafikę i klimat, bo gameplay leżał)
15. Saints Row The Third i IV.
Jak tak po waszych grach, to (z wyjątkiem movarrena) czuję się jak nerd-hipster :v
Cała moja twórczość, z której jestem zadowolony:
Na zwłokach Imperium[fantasy]
I to jest dokładnie tak smutne jak wygląda.
Komentuję fantastykę, miniatury i ewentualnie publicystykę, ale jeśli pragniesz mego komentarza, daj mi znać na SB/PW. Z góry dziękuję za kooperacje
Liczba postów: 2 297
Liczba wątków: 119
Dołączył: Dec 2011
12-11-2015, 20:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2015, 20:13 przez Hanzo.)
Ciężko będzie aż 15
A kolejność w sumie przypadkowa, tak jak mi się przypominały:
1. NFS Most Wanted
2. NFS Shift
3. BloodRayne 2
4. BloodRayne
5. DSJ 2
6. DSJ 3
7. XRally
8. Quake 3
9. Diablo 2
10. CS 2
11. Mortal Kombat (nie pamiętam numeru)
12. FIFA 2005
13. Medal of Honor (któryśtam)
14. emulator Pegazusa
15. Literaki na Kurniku
Liczba postów: 889
Liczba wątków: 40
Dołączył: Jan 2011
13-11-2015, 00:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2015, 00:07 przez sithisdagoth.)
1. Morrowind.
- Długo, długo nic.
2. Wiedźmin 3
3. Skyrim
4. Seria BioShock
5. Fallout 4
6. Fallout 3 (ekhem, nie żebym był fanboyem Bethesdy)
6,5. Oblivion
7. Far cry 3-4 (nie zmarnuję aż dwóch miejsc bo to w sumie ta sama gra).
8. GTA V
9. The Last Of Us
10. Mirrors Edge
11. Seria Mass Effect
12. The Walking Dead
13. Dishonored
14. Deus Ex - Human Revolution (przepraszam, oryginał mam wciąż przed sobą, wstyd mi).
15. Baldurs Gate, chyba
Cholera, ciężko było.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Liczba postów: 161
Liczba wątków: 25
Dołączył: Feb 2012
15-11-2015, 22:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-11-2015, 22:48 przez Mirrond.)
1. Wiedźmak!!!
2. Mount&Blade Warband
3. Port Royale 2
4. Europa Universalis 3
5. Bloodrayne 2
6. Gothic II
7. Ghotic I
8. GTA San Andreas
9. Call of Duty 2
10. Stronghold 2 i Krzyżowiec
11. FIFA 15 i 11
12. NFS Carbon
13. Euro Track Simulator 2 (Nie pytajcie co mnie w niej pociąga, bo sam nie wiem
)
I by było na tyle...
"Starałem się tak żyć, abym w godzinie śmierci mógł się raczej cieszyć, niż lękać." rtm. Witold Pilecki
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2017
1. Dishonored 1
2. Dishonored 2
3. Hitman
4. South Park kijek prawdy
5. South Park - ten nowy
6. Battlefield Hardline
7. Heroes 3
8. Sąsiedzi z piekła rodem
9. Fallout 4
10. Divine Divinity
11. Beyond Divinity
12. Wiedźmin 1
13. Morrowind
14. Skyrim
15. This war of mine
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 89
Dołączył: Nov 2017
Piętnaście to dużo no ale spróbuję.
1. Gothic 2: Noc Kruka
2. Mafia
3. Call of Juarez
4. Kangurek Kao: Runda 2
5. Hitman: Codename 47
6. Call of Cthulhu: Mroczne zakątki
7. Braid
8. Stubbs the Zombie
9. Nekketsu! Street Basket: Ganbare Dunk Heroes
10. Quadrax (którakolwiek część)
11. Gorky 17
12. Gothic
13. Insane
14. Sam & Max: Sezon 1
15. The Walking Dead: Season One
Liczba postów: 1 886
Liczba wątków: 123
Dołączył: May 2015
Moje klimaty to:
1. Civilization - 2, 3, 4, 5
2. Baldurs Gate 1 i 2 + dodatki
3. Crusaders Kings 1 i 2
4. Heroes 2, 3, 5, 6
5. Rage of Mage 2
6. Sims 2
7. Worms Armageddon, WWP
To już w zasadzie 15
ale jakby kontynuować:
8. Settlers - nie pamiętam która część
9. Tzar - bługarskie Age of Empire
10. Ice Wind Dale
11. DxBall - i pokrewne (kyoday)
12. Lineage II - MMORPG
13. Gra farmerska
14. Pocket tank
15. Tanki z Pegasusa