Liczba postów: 163
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Cóż, w każdym bądź razie do tego dążę. Na razie nie jest to gra, jedynie symulacja graficzna projektu, który dopiero od niedawna mam szansę zrealizować. Siedzę, kombinuję, i w rezultacie stworzyłem poniższy filmik, będący namiastką pomysłu. Zapraszam:
Liczba postów: 5 775
Liczba wątków: 355
Dołączył: Dec 2009
Trochę jak Skyrim na Atari
A poważnie, to ciężko powiedzieć, co to takiego. Jest jakieś środowisko, no i latasz sobie w nim. To wszystko Ty zrobiłeś? W sensie grafikę, animację (np. płomienie, ruszające się krzewy itp.).
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Liczba postów: 163
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
21-11-2012, 01:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2012, 01:14 przez Comeda.)
Pół na pół. Szukałem na własną rękę tekstur i dźwięków, oraz zrobiłem modele z surowych gotowców (sześcian, kółko) Wodę i ognisko na chwilę obecną zawdzięczam programowi, choć nie obyło by się bez ich ustawienia. Drzewa i krzewy to na razie również gotowce.
Liczba postów: 5 775
Liczba wątków: 355
Dołączył: Dec 2009
Zazdroszczę umiejętności! Planujesz to rozwinąć w coś większego, w - nie wiem czy to odpowiednie słowo do tego projektu - grę? Jakiś program? Co to w ogóle będzie?
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 30
Dołączył: Nov 2012
jeśli dla siebie samego to okej, era gier kiedy liczyła się fabuła i grywalność dawno przemineła...
teraz się robi taki chłam.. wgl nie optymalizują kodu gry.. i tylko się modlić żeby coś odpaliło...
tęsknię za grą fable 1 zapomniane opowieści to było coś wg mnie na prawdę dobrego
Liczba postów: 44
Liczba wątków: 11
Dołączył: Sep 2012
Bardziej koder czy grafik? Ja też tworzę, albo może próbuję tworzyć gry, jednak przeszkadza mi brak umiejętności graficznych. Gdybym ogarnął photoshopa...
Liczba postów: 163
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
24-12-2012, 04:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2012, 04:55 przez Comeda.)
(20-12-2012, 23:09)Thyrox napisał(a): Bardziej koder czy grafik?
Zdecydowanie bardziej grafik. Staram się również rozwinąć umiejętności mechaniczne, tj. kody, skrypty, lecz na dłuższą metę nie miałem z nimi żadnej styczności. Staram się nie pisać skryptów, wolę ściągnąć gotowiec, zaoszczędzając tym samym czas na pisanie całego fabularnego uniwersum.
Liczba postów: 5 775
Liczba wątków: 355
Dołączył: Dec 2009
Jak tam projekt? Jest jakiś progres?
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Liczba postów: 2 583
Liczba wątków: 73
Dołączył: Feb 2010
28-02-2013, 17:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2013, 17:15 przez Zguba.)
I za to kocham Unity. Kreatywność na 1 miejscu No i oczywiście baza gotowców darmowych i płatnych to też świetne rozwiązanie. Człowiek Skupia się na Tworzeniu gry, a nie tworzeniu mechanizmów silnika. To wygląda bardzo fajnie, chociaż siłą rzeczy to tylko pokaz technologiczny.
Chociaż osobiście idę bardziej w 2D na tę chwilę. Ale w głowiek mi się tli zamysł na oldschoolowego dungeon crawlera, z paroma nowoczesnymi elementami
Liczba postów: 163
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
03-03-2013, 19:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2013, 20:03 przez Comeda.)
Na chwilę obecną skupiłem się bardziej na wątku fabularnym i graficznym, niż na kombinowaniu w unity. Ciężko mi na razie jest w nim operować, choć powoli sie uczę. Pod względem fabularnym, rozszerzyłem świat o kilka planet więcej, gdzie pierwotnie wszystko miało się dziać tylko na jednej. Przewiduję w projekcie motywy kosmiczne, połączone z zaawansowaną cybernetyką i postapokalipsą. Staram się tworzyć struktury ziemskie i obce, choć bardziej skupiłem się teraz na robieniu map. Oto jedna z nich, > Colluque< - główna planeta, nacechowana małą cybernetyką i dużym industrialem. Tu znajdą się charakterystyczne, rozpoznawalne struktury ziemskie. Podrzucę testowy filmik, nieco nowszy, mniej więcej obrazujący krajobraz jednej z małych dolin Colluque.
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 30
Dołączył: Nov 2012
2003/2004 pod kwestią grafiki, poruszania się / od 1postu wygląda całkiem inaczej +
Liczba postów: 244
Liczba wątków: 56
Dołączył: Sep 2012
Eno, fajne to. Grafika słabiutka, ale przecież nie o to chodzi - życzę powodzenia w pracach, będę śledził postępy
"By człowiek był człowieka bratem, trzeba go wpierw przećwiczyć batem"
Liczba postów: 442
Liczba wątków: 39
Dołączył: Apr 2010
"grafika słabiutka" ... przy grze pracuje kilkunastu grafików głównych i dwa razy tyle pomocniczych. przy czym jest to ich praca i robią to 8 godzin dziennie, mając budżet paru milionów dolarów. mi kompletnie zaimponowałeś, trzymam kciuki za Twoje chęci. jeśli masz pomysł na dobrą fabułę to kocham Cię. żałuję że nie mam kasy bo w gry teraz warto inwestować.
jestem nikim i niczym
Liczba postów: 779
Liczba wątków: 78
Dołączył: Jan 2012
Mi się podoba całokształt a nie oszukujmy się po RPG spodziewa się innych rzeczy niż właśnie grafiki. Natomiast jeśli już o nią chodzi to w moim przypadku nadal niedościgniona jest ta z Gothic'a I/II. Naprawdę wiele bym oddałby sporo gier mogło wyglądać tak jak tamte.
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...
"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 30
Dołączył: Nov 2012
(09-03-2013, 12:38)Magiczny napisał(a): Mi się podoba całokształt a nie oszukujmy się po RPG spodziewa się innych rzeczy niż właśnie grafiki. Natomiast jeśli już o nią chodzi to w moim przypadku nadal niedościgniona jest ta z Gothic'a I/II. Naprawdę wiele bym oddałby sporo gier mogło wyglądać tak jak tamte.
próbowałeś w Risena grać jeśli kochasz ghotica ma cudowny klimat
|