Via Appia - Forum

Pełna wersja: RPG
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cóż, w każdym bądź razie do tego dążę. Na razie nie jest to gra, jedynie symulacja graficzna projektu, który dopiero od niedawna mam szansę zrealizować. Siedzę, kombinuję, i w rezultacie stworzyłem poniższy filmik, będący namiastką pomysłu. Zapraszam:



Trochę jak Skyrim na Atari Big Grin

A poważnie, to ciężko powiedzieć, co to takiego. Jest jakieś środowisko, no i latasz sobie w nim. To wszystko Ty zrobiłeś? W sensie grafikę, animację (np. płomienie, ruszające się krzewy itp.).
Pół na pół. Szukałem na własną rękę tekstur i dźwięków, oraz zrobiłem modele z surowych gotowców (sześcian, kółko) Wodę i ognisko na chwilę obecną zawdzięczam programowi, choć nie obyło by się bez ich ustawienia. Drzewa i krzewy to na razie również gotowce.
Zazdroszczę umiejętności! Planujesz to rozwinąć w coś większego, w - nie wiem czy to odpowiednie słowo do tego projektu - grę? Jakiś program? Co to w ogóle będzie? Smile
jeśli dla siebie samego to okej, era gier kiedy liczyła się fabuła i grywalność dawno przemineła...

teraz się robi taki chłam.. wgl nie optymalizują kodu gry.. i tylko się modlić żeby coś odpaliło...
tęsknię za grą fable 1 zapomniane opowieści to było coś wg mnie na prawdę dobrego
Bardziej koder czy grafik? Ja też tworzę, albo może próbuję tworzyć gry, jednak przeszkadza mi brak umiejętności graficznych. Gdybym ogarnął photoshopa...
(20-12-2012, 23:09)Thyrox napisał(a): [ -> ]Bardziej koder czy grafik?

Zdecydowanie bardziej grafik. Staram się również rozwinąć umiejętności mechaniczne, tj. kody, skrypty, lecz na dłuższą metę nie miałem z nimi żadnej styczności. Staram się nie pisać skryptów, wolę ściągnąć gotowiec, zaoszczędzając tym samym czas na pisanie całego fabularnego uniwersum.
Jak tam projekt? Jest jakiś progres?
I za to kocham Unity. Kreatywność na 1 miejscu Smile No i oczywiście baza gotowców darmowych i płatnych to też świetne rozwiązanie. Człowiek Skupia się na Tworzeniu gry, a nie tworzeniu mechanizmów silnika. To wygląda bardzo fajnie, chociaż siłą rzeczy to tylko pokaz technologiczny.

Chociaż osobiście idę bardziej w 2D na tę chwilę. Ale w głowiek mi się tli zamysł na oldschoolowego dungeon crawlera, z paroma nowoczesnymi elementami Smile
Na chwilę obecną skupiłem się bardziej na wątku fabularnym i graficznym, niż na kombinowaniu w unity. Ciężko mi na razie jest w nim operować, choć powoli sie uczę. Pod względem fabularnym, rozszerzyłem świat o kilka planet więcej, gdzie pierwotnie wszystko miało się dziać tylko na jednej. Przewiduję w projekcie motywy kosmiczne, połączone z zaawansowaną cybernetyką i postapokalipsą. Staram się tworzyć struktury ziemskie i obce, choć bardziej skupiłem się teraz na robieniu map. Oto jedna z nich, >Colluque< - główna planeta, nacechowana małą cybernetyką i dużym industrialem. Tu znajdą się charakterystyczne, rozpoznawalne struktury ziemskie. Podrzucę testowy filmik, nieco nowszy, mniej więcej obrazujący krajobraz jednej z małych dolin Colluque.


2003/2004 pod kwestią grafiki, poruszania się / od 1postu wygląda całkiem inaczej +
Eno, fajne to. Grafika słabiutka, ale przecież nie o to chodzi - życzę powodzenia w pracach, będę śledził postępy Smile
"grafika słabiutka" ... przy grze pracuje kilkunastu grafików głównych i dwa razy tyle pomocniczych. przy czym jest to ich praca i robią to 8 godzin dziennie, mając budżet paru milionów dolarów. mi kompletnie zaimponowałeś, trzymam kciuki za Twoje chęci. jeśli masz pomysł na dobrą fabułę to kocham Cię. żałuję że nie mam kasy bo w gry teraz warto inwestować.
Mi się podoba całokształt a nie oszukujmy się po RPG spodziewa się innych rzeczy niż właśnie grafiki. Natomiast jeśli już o nią chodzi to w moim przypadku nadal niedościgniona jest ta z Gothic'a I/II. Naprawdę wiele bym oddałby sporo gier mogło wyglądać tak jak tamte.
(09-03-2013, 12:38)Magiczny napisał(a): [ -> ]Mi się podoba całokształt a nie oszukujmy się po RPG spodziewa się innych rzeczy niż właśnie grafiki. Natomiast jeśli już o nią chodzi to w moim przypadku nadal niedościgniona jest ta z Gothic'a I/II. Naprawdę wiele bym oddałby sporo gier mogło wyglądać tak jak tamte.

próbowałeś w Risena grać jeśli kochasz ghotica Smile ma cudowny klimat
Stron: 1 2