Myśl tygodnia
Bieda to nie stan konta. Bieda to stan umysłu.
natural born killer
Odpowiedz
Czasem jedyny sposób, żeby dojść z kimś do porozumienia, to nie odzywać się.
Odpowiedz
Często zajmujemy się byle czym łudząc się, że zabijemy czas. Tymczasem to on nas powoli zabija.
To live a creative life, we must lose our fear of being wrong.
Joseph Chilton Pierce
Odpowiedz
Każdy tak naprawdę pragnie choć raz stracić kontrolę.
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
poważnie?

(mówię o tym co się stało z moją myślą)
natural born killer
Odpowiedz
Przychodzi w życiu kobiety chwila, gdy uświadamia sobie, iż nienaganny makijaż jest ważniejszy niż niewłaściwe emocje.
Odpowiedz
Lepiej być nietypowym i nielubianym, niż takim, jak wszyscy i otoczonym "przyjaciółmi".
Ani czas, ani mądrość nie zmieniają człowieka – bo odmienić istotę ludzką zdolna jest wyłącznie miłość. ~Paulo Coelho



Jeżeli potrzebujesz kogoś, kto przeczyta Twój tekst i podzieli się spostrzeżeniami - pisz na PW. Na pewno odpiszę.
Odpowiedz
Nie wierzą słowom na ogół ci, którzy czynami im przeczą.
Odpowiedz
nieśmiertelne jest tylko to co nie istnieje
jestem nikim i niczym
Odpowiedz
Nawet jeśli zbawisz cały świat, ludzie i tak w głębi duszy będą cię nienawidzić...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
i zostały mi już tylko dobre teksty na facebooku...
Odpowiedz
Tylko w matematyce 2+2=4, w chemii, fizyce, socjologii, farmakologii, polityce, relacjach międzyludzkich, gospodarce wynik będzie inny.
natural born killer
Odpowiedz
-Panie pośle, ile to jest 2+2?
-A ile ma być?


[...] we kill people who kill people because killing people is wrong [...]
Odpowiedz
Gdy wiesz, co jesteś w stanie uczynić następnego dnia, do czego jesteś zdolny- zrobisz to, nawet jeśli byłoby to zabójstwo.
Odpowiedz
Zabijanie czasu, to nasza duma narodowa.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości