Myśl tygodnia
Jak tylko rozum podpowie dokąd, wiara ma przeniesie i góry.
Odpowiedz
Gdy twój pies myśli, że jest samochodem, to nie pozostaje ci nic innego, jak zatankować Smile
Odpowiedz
Lęk nie jest wstydem, a bólem, przed tym co sam zgotujesz, nie tylko sobie.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
To że jesteś żywy nie znaczy że żyjesz.
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
Rozstania przypominają smak grejpfruta, większość gorzka i tylko po chwili zastanowienia można odnaleźć smak słodyczy.
Odpowiedz
Masz w sobie zbyt dużo smutku, by radość zagrzebana w twym sercu mogła wyjść na jaw...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
W małości innych nie upatruj wielkości swojej.
Odpowiedz
Są takie rzeczy na niebie i ziemi, które się nie śniły somnambulikom.
Life is what happens to you when you're busy making other plans ~ J. Lennon
[Obrazek: Piecz1.jpg]
Odpowiedz
Czasem obrót sprawy kopie nas z półobrotu.
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
Łzami nie odbudujemy mostów spalonych w gniewie.


[...] we kill people who kill people because killing people is wrong [...]
Odpowiedz
...pół życia myślisz jak obrazić świat, drugie pół udajesz wariata. Tak naprawdę żyjesz chwilę.
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
Bądź sobą, zanim sam wyjdziesz z siebie.
[Obrazek: Piecz2.jpg]






Odpowiedz
Bo tak to już jest, że idąc tropem przodków, przyszłość sama wsuwa nam się pod nogi.
Bujaj w obłokach, bo tylko w ten sposób możesz wznieść się na wyżyny swoich możliwości.
...warto pamiętać.



Odpowiedz
Otulona ciemnoszarą siecią, utkaną z kłamstw, szukam pocieszenia w literaturze...
The Earth without art is just eh.
Odpowiedz
Określony wybór niesie określone konsekwencje i nieograniczone pretensje.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości