Myśl tygodnia
Odbierz mi te cholerne resztki człowieczeństwa!
Odpowiedz
Najbardziej rozbrajająca odpowiedź na pytanie dlaczego ktoś chce iść pod prąd to: "Bo wszyscy tak robią."
"Problem w tym, mili moi, że za mało tu kowboi, a za dużo się wypasa świętych krów"
Z. Hołdys, Lonstar, "Countrowersja" 

Kroniki Białogórskie: tom I - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=2143 (kto szuka ten znajdzie wersję płatną Wink ); tom II - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=9341.

kronikibialogorskie.pl, czyli najbrzydsza strona www w internetach
Odpowiedz
Szkoła, praca, Facebook - jedna wielka strefa autyzmu społecznego.
Masssssakra.

[Obrazek: 29136-65e26c5e68f2a8b1dc4d3c4283a1bf34..gif]
Odpowiedz
Gdy rzęzi Kupicha, ucho mi zdycha.

//No i poplułem monitor ze śmiechu Big Grin//Xor
Odpowiedz
Papieros, to po prostu papieros.
Odpowiedz
Nauka pisania jest jak szermierka - atak, obrona, unik. Starcie poglądów, myśli i warsztatów. Nie biorąc udziału w tym tańcu stoimy w miejscu.
Odpowiedz
Chyba dorosłem: żyć mi się nie chce i umierać też nie.
Zaglądam tu tylko z przyzwyczajenia.

Ani myślę wracać na stałe.
Odpowiedz
Prawdziwie dobrzy ludzie są jak jednorożce - nie istnieją.

/EDIT:Jak to jednorożce nie istnieją :O :O :O //Xorr
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
Ludzie są nieszczęśliwi,bo nie wiedzą jak niewiele potrzeba do szczęścia.
Jeśli masz jakieś pytanie,problem,zachciankę,marzenie lub potrzebujesz pomocy to wal śmiało. Postaram się odpowiedzieć/pomóc/spełnić o co prosisz. W końcu od tego też jestem.

X
Odpowiedz
Patologia jest kluczem do poznania normy.
Odpowiedz
Są tacy, którzy mówią, że średni iloraz inteligencji ludzi na ziemi jest stały... A liczba ludzi wciąż wzrasta.
Rezygnuję z udzielania się na forum.
Wszystkim, którzy na to zasługują, wielkie dzięki za poświęcony czas i uwagę.
Odpowiedz
Jednorożce może i istnieją - po prostu są zbyt inteligentne by się z nami zadawać.


Mężczyźni w grupie wykazują obniżoną inteligencję, kobiety - podwyższoną głośność.
"Problem w tym, mili moi, że za mało tu kowboi, a za dużo się wypasa świętych krów"
Z. Hołdys, Lonstar, "Countrowersja" 

Kroniki Białogórskie: tom I - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=2143 (kto szuka ten znajdzie wersję płatną Wink ); tom II - http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=9341.

kronikibialogorskie.pl, czyli najbrzydsza strona www w internetach
Odpowiedz
Dziś w całości - jutro kości...
Odpowiedz
Ukłułem się długopisem w oko.
Odpowiedz
Aby przejść grę pozorów, trzeba oddać się pozorowi szczerości.
Jeżeli myślisz, że Twój tekst jest dobry, napisz do mnie.
Wszystko da się naprawić.

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości