Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wpuść mnie... wpuść do snu o malinach
#1
Dokąd odchodzi spod ruchliwych powiek
kryjących pary leszczynowych gałek
dlaczego pamięć nic mi nie podpowie
tropię je tropię pióra rozsypane 

na śniegu w kartach wymęczonej bieli
w zamieciach z róży flamingi wolałem
ktoś krucze pierza zgubił i podścielił
czy koszmar śniłaś a może wspaniale

koliłaś krwawnie początkiem jesieni
sny malinowe kolcami rysując
żądz kropelkami i na nagiej skórze

może bym jednak obudził cię czule
słodki rytuał przemycił ból dłużej
raz już wpuszczony zatrzymam pościele
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#2
Jurku, na teraz jeszcze nie skomentuję, ale chyba... nieco przekroczyłeś ilość publikacji dziennie. Proszę, na przyszłożć, abyśmy zwłaszcza My, Kolorowi, skoro mamy tu czuwać, przestrzegali regulaminu i ilości wstawek utworów w ciągu doby. Ja wiem, że Cię trochę nie było, i że średnia dzienna publikacji Twoich nadal niska, ale ... zauważ ile już mamy do komentowania.... Proszę więc, powtórzę, właśnie My dawajmy przykład przestrzegania regulaminu. Naprawdę można poczekać dobę, aby wkleić następny utwór... To ułatwia życie... i i daje przykład innym... nie tworząc precedensów.... Piszę to jako Arek, nie jako żandarm!

Co do utworu, wrócę do niego za parę dni...
[Obrazek: Piecz2.jpg]
Odpowiedz
#3
Faktycznie przekroczyłem
Przecież tylko jeden utwór wierszowany na dobę.
Zrobiłem to nieświadomie, Arku.
Nawet nie miałem zamiaru wstawiać dwóch, ale zobaczyłem, że Mirek opublikował tu swój wiersz dla umarłych poetów.
Niejako, automatycznie wkleiłem swój Sonet od umarłych, ponieważ wiersz Mirka był specyficzną, poetycką odpowiedzią na mój, napisany wcześniej.

Inne utwory, to podciągnięte do góry postami wiersze z innych lat, w których chciałem zwrócić uwagę na pewne narzędzia poetyckie. Czyli nie publikowane dzisiaj.
Postanowiłem ogłosić się samozwańczym nauczycielem od poetyki, a przynajmniej jej pewnych objawów.
A więc mam jeden nadplanowy wiersz, który będzie ważny jutro.
Ze swojej strony, oczywiście, przepraszam.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#4
Regulamin rzecz święta.
Odpowiedź na Mirkowy wiersz jako opcja "odpowiedz".
No i tyle w temacie Smile
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#5
To nie była odpowiedź na Mirkowy wiersz.
To wiersz Mirkowy był odpowiedzią na mój sonet.
Ja nie robiłem sobie jaj, tylko napisałem ładny, liryczny sonet, którego już pewnie nikt nie doceni, bo nawet Toya nie przeczytała wiersza, tylko próbowała przerwać dysputę, której nie było.
Wkleiłem go na VA po Mirkowej próbie dyskredytowania.
Podchodzę do takich spraw emocjonalnie.
Ale to naprawdę ładny wiersz. I czeka na prawdziwy komentarz i ocenę.

Tak samo zresztą jak ten, delikatny, a zarazem drapieżny, erotyk pod którym sobie offtopujemy.
Odzyskał już ważność do odpowiadania postami i ocenami.

Powtórna pomyłka już się nie zdarzy.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#6
I znowu Mirek...
I tak jesteś drugi w klejce do obwiniania mnie za wyrąb lasów deszczowych i globalne ocieplenie.
A wystarczyłoby tym moim obwiniaczom zwyczajne lustro.
Samozwańczy nauczyciel od poetyki... i jak tu nie strzelać z Gustawa?
Wasza choroba jest przewlekła, nieuleczalna i śmiertelna, panie psorze.
Odpowiedz
#7
Tak, nawiasem mówiąc, poeta powinien być przynajmniej odrobinę narcystyczny.
Za nic Ciebie nie winię, tylko czasami wkurwiam się za nadgorliwość.
Moja bardzo dobra, starsza przyjaciółka, wspaniała psycholog i najlepsza nauczycielka psychologii, często powtarzała mi ten wyświechtany frazes;
Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.

Nie chciałbym, żebyśmy przebywali w niezgodzie na tym najlepszym ze światów.
Reagujemy obaj jednako emocjonalnie.
Coś nas jednak zbliżyło do siebie.
Nawet jeśli to przeciwne bieguny.
Może więc nie zagryzajmy się na śmierć, bo mało osób z talentem pozostanie.
I nie poradzą sobie bez opieki mentalnej takich wariatów.

Moja choroba jest śmiertelna, a właściwie śmiertelnie niepoważna.
Ale to nie od niej umrę.
Samozwańczy?
A dlaczego nie?
Może i nie jestem poukładany, ale wiem co chciałbym przekazać.
I może to właśnie, dlatego że nie jestem i nie muszę być poukładany.
Wskazówki daję po godzinach, nieodpłatnie.
I są istotne, Mireczku.

To może coś o samym sonecie?
Jedenastozgłoskowy pisze się o wiele trudniej od klasycznego trzynastozgłoskowca.
W dodatku i tu upycham metaforyczną ironię, autoironię, pomimo delikatności erotyzmu.
Sam zacząłem komentowanie, jak na narcyza przystało.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#8
Ale ja nie lubię samozwańczych narcyzów.
I uważam (nie tylko ja), że w przedmiotowej sprawie mam rację.
Jeśli do jednostki nie docierają sygnały płynące z różnych źródeł, to z pewnością coś jest nie tak z jednostką.
Mnie to osobiście lata, ale personalnie wskazanej osobie już nie.
I to akurat wiem na pewno, ślepy narcyziku, z biadoleniem na niesprawiedliwy świat w tle.
Odpowiedz
#9
Lubię was czytać, Panowie Smile
O sonecie potem, jak się uleży... Na razie poczekam na rozwój wypadków.
Wzorem Helleny, uzbrojonam w orzeszki i popcorn Big Grin Big Grin
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#10
Sonet jest na tyle świeży, że wciąż wprowadzam drobne poprawki, Mirindo.
Więc niech się uleży.

To była obelga, Mirku.
Narcyz, a nie ślepy, drobny narcyzik.
Ale Ty jesteś niereformowalnym koniczkiem z klapeczkami na oczkach.
Gdybyś je zdjął, to całkiem straciłbyś wzrok.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#11
Koniku spod błędnego rycerzyka od siedmiu boleści. Nie zdajesz sobie sprawy z tego, że to Ty ogłosiłeś adres ad personam na cały portal nieświadomych niczego userów?
Ja podałem tylko stan Kansas, gdzie rodzą się tornada i krainę Oz, Blaszany Drwalu. Ty nakręciłeś koniunkturę dla Złej czarownicy z zachodu i jej latających małp.
Nie chcę o tym dłużej gadać.
Wolę o wpuszczaniu w malinowy chruśniak.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#12
Szkoda Ci nawet poświęcać uwagi.
Totalny beton.
Zakończyłem wiercenia.
Odpowiedz
#13
Pierwszoklaśny beton z popiołów Wezuwiusza. Z takiego zbudowano Koloseum. I wiele innych obiektów Wiecznego Miasta.
Kłamstwo wymaga wiary, aby zaistnieć. Uwierzę w każde pod warunkiem, że mi się spodoba.
J.E.S.

***
Jak być mądrym.. .?
Ukrywać swoją głupotę!
G.B. Shaw
Lub okazywać ją w niewielkich dawkach, kiedy się tego po tobie spodziewają.
J.E.S.

[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#14
[...]do obwiniania mnie za wyrąb lasów deszczowych i globalne ocieplenie.[...] - e tam , tylko za wybuchy na słońcu Big Grin
Odpowiedz
#15
Ojej. Ale fajna awantura Smile Mam ochotę skrobnąć jakiegoś okolicznościowego pamfleta hehe Big Grin Ale najpierw musi się uleżeć Big Grin Big Grin

PS. Komu orzeszka? Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości