Opisz to!
#1
To ja witam wszystkich Gildian ;P

Taki oto pomysł mam, trochę zerżnięty, ale jak dla mnie może być ciekawszy.

Zabawny się w opisanie potwora/istoty z jakiejś książki/filmu/legendy (?). Powiedzmy w maksymalnie pięciu zdaniach, żeby się nie rozwodzić. Podać jego cechy szczególne, występowanie, moce/umiejętności, ew. jak go zabić, jeśli jest jakiś wymyślny sposób. Hm, w pięciu zdaniach raczej nie będzie się można popisać językiem, ale powiedzmy, że w tej zabawie chodzi o poszerzenie horyzontów, poznanie ciekawych istot Tongue No i żeby nie było, nie podajemy nazwy książki ani istoty opisywanej, ale to raczej wiadome Big Grin

Jeśli zabawa się przyjmie, podam drugą część Wink

OPIS:

Kiedyś był człowiekiem, dawno, dawno temu, ale istnieją też młodzi przedstawiciele tej "rasy". Ich rozmiary są różne, zależy od pozycji w grupie, że tak powiem, mogą być wielkości człowieka, ale też budynku. Potrafią latać i podróżować w przestrzeni kosmicznej z prędkościami niedostępnymi dla ludzi. Ich metalowe cielska praktycznie nie mają słabych punktów, poza przewodami z elektrofluidem, i niekiedy odsłoniętym pojemnikiem na mózg - człowieka, którym kiedyś byli. Mają śmiercionośny arsenał, a także nienawidzą się z ludźmi.


Opis może marny, ale zabawa start. O jakiej istocie napisałem?Wink


Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#2
opis przedstawia Cymeków z Diuny Smile
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#3
Zgadza się. Teraz Twoja kolej Wink
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#4
Tak więc:


Wielki brązowy szczur z twarzą człowieka oraz ostrymi długimi pazurami. Zamieszkuje strych skąd może podróżować do trzeciego świata. Podróż tą umożliwiają mu ściany umiejscowione pod dziwnymi kątami. Opisany został przez więcej niż jednego autora, zagrał także w filmie. Przebywa w towarzystwie pewnej kobiety która potrafi manipulować ludźmi. Owa kobieta zna się także na czarach.

ps. wszelkie podpowiedzi na shout'cie :]
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#5
Chodzi o Chowańca. Wyjątkowe stworzenie, obdarzone ponadprzeciętną inteligencją, pomaga wiedźmie w czarach. Wystąpił między innymi u Lovecrafta w "Snach w domu wiedźmy". Wywodzi się z mitologii skandynawskiej albo ormiańskiej.
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#6
Yes sir! Big Grin
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#7
Tadam:

Stworzenia występujące tylko pod ziemią, na tak zwanej Wielkiej Równinie. Cechuje ich bardzo skromna postawa, nigdy nic nie mówią, nigdy w nic się nie wtrącają, pozostają neutralni, choćby nie wiadomo co się działo. Nie wiadomo jak wyglądają, bo prawdopodobnie cały czas spędzają w żółtych skafandrach, ze świecącymi kulami w środku, które służą im za źródło światła w podziemiach.
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#8
Koprolici

Google prawdę ci powie Wink
Odpowiedz
#9
Tak, sorka, nie pokazało mi się, że jest nowy post Big Grin
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#10
Otóż ta istota jest ogromnych rozmiarów, przybywa z kosmosu i w ogóle często była narzędziem kosmitów przy próbach zniszczenia ziemi.
Łuska, dwa ogony, błoniaste (aczkolwiek nie nietoperzaste) skrzydła, trzy smocze głowy na długich szyjach i błyskawice wystrzeliwane z każdej z trzech paszczy to jej (a właściwie jego) znak rozpoznawczy Big Grin
Później, gdy pojedynku ze swoim największym wrogiem spadł na dno oceanu został przemieniony w cyborga i przywrócony do życia. Wtedy to skrzydła i jego środkowa głowa, które to utracił w tamtym pojedynku zostały zastąpione metalowymi częściami.

Cóż to za potwór? Smile
Odpowiedz
#11
Nie należę do Gildii, więc jak coś to mnie pogońcie;]. Szaden pisze o Królu Ghidorah, bestii z filmów o GodzilliBig Grin. A ten konkretny opis to z filmu Godzilla kontra Król Ghidorah.

Opis:

Humanoidalny stwór z dużymi, skórzastymi skrzydłami, białymi, rzadkimi włosami i dodatkowymi nozdrzami. Budzi się w cyklu co 23 lata, posiada spore zdolności regeneracji. Bardzo silny, zwinny i bezlitosny. Nieźle umie udawać człowieka (przebranie, prowadzenie samochodu).
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom! Just call me F.
Odpowiedz
#12
Czyżby to był Smakosz (Jeepers)? Big Grin
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
Odpowiedz
#13
Si. Teraz Ty coś opisz: >. Podoba mi się!
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom! Just call me F.
Odpowiedz
#14
Mierzy 15 metrów wzwyż i 21 na długość. Śpi przez kilka miesięcy, by obudzić się i zeżreć wszystko co stanie na jego drodze. Gdy już będzie najedzony znów zapadnie w sen. Posiada cztery łapy, jednak głównie chodzi tylko na dwóch. Na jego masywnym grzbiecie znajduje się las większych i mniejszych kolców. Dolna część szczęki jest wysunięta do przodu. Malutkie oczy ma umieszczone z przodu głowy.
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
Odpowiedz
#15
ha! banalne!
tadadadadada:
Tarrasque z I Księgi Potworów D&D
Swym cielskiem oplata cały świat. Jest synem Ojca kłamstw, bratem jest mu wilk, a siostrą Pani Podziemi. Ten, który zwie się najsilniejszym w zakładzie onegdaj, jako jedyny na całym świecie, zdołał go unieść, oszukany przez przeciwnika magicznymi sztuczkami myślał, że podnosi dzban.


Enjoy
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości