Via Appia - Forum
OGŁOSZENIA FORUMOWE - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Nowości i ogłoszenia (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Nowo%C5%9Bci-i-og%C5%82oszenia)
+--- Wątek: OGŁOSZENIA FORUMOWE (/Thread-OG%C5%81OSZENIA-FORUMOWE)

Strony: 1 2 3 4 5


OGŁOSZENIA FORUMOWE - Malbert - 11-12-2009

W tym wątku zamieszczane będą informacje przez członków Ekipy naszego forum.




Na pewno zauważyliście nową rangę na forum, która ma nazwę "Przyjaciel". Cóż to znaczy? Rangę Przyjaciela, dostają userzy, którzy złotymi zgłoskami wpisali się w życie forum. Krótko mówiąc, ludzie, którzy zrobili dla Inkaustusa bardzo dużo. Ranga daje możliwość zachowania starej rangi np. Krytyk, a ponadto dostęp do Panelu Administracyjnego.

Przyjaciel jest rangą reprezentatywną i tytularną, nie ma mocy decyzyjnej, lecz, tak samo jak każdy członek Ekipy, jest organem doradczym.

Nominację do rangi "Przyjaciel" otrzymał niedawno użytkownik Janko, za sprezentowanie nam serwera, duży wkład w życie forum oraz wszelaką pomoc w sprawach technicznych. Ponadto zrobił dla forum banner i logo, tak że ranga ta jak najbardziej mu się należy.
Gratulujemy!

Nie tylko za to, ale nocy by nie starczyło, by opowiadać // Kot


Nowy dzial: "Inicjatywy" - RootsRat - 08-07-2010

W części forum znanej jako Kałamarz powstał nowy dział, tuz obok Kącika literata i Areny. Dział nazywa się "Inicjatywy" i powstał z myślą o Was, drodzy użytkownicy. Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomysł na wspólne działanie, pisanie, kolaboracje - ogólnie, jeśli chcecie zainicjować jakiś projekt (niekoniecznie związany z literaturą!), możecie tutaj przedstawić swój pomysł i poszukać chętnych do współpracy.

Zapraszamy do działania!

W imieniu Ekipy Inkaustusa
-rr-


Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - Kot - 07-08-2010

W imieniu Administracji mam przeogromną przyjemność obwieścić Wam, że nasze Forum Inkaustus.pl wygrało konkurs na ZŁOTE FORUM MIESIĄCA w edycji czerwiec-lipiec 2010 na MyBB Site.pl
(Zgłoszenie: http://forum.mybbsite.pl/zgloszenia-do-edycji-czerwiec-lipiec-t-223.html
Wyniki: http://mybbsite.pl/wyniki-konkursu-na-najlepsze-forum-miesiaca )
To wyróżnienie dotyczy wszystkich użytkowników, bo to MY tworzymy Inkaustusa!
Serdecznie wszystkim gratuluję i dziękuję za ogrom pracy, jaki w Forum wkładacie.
Wierzę, że z TAKĄ Ekipą i TAKIMI Użytkownikami, Inkaustus.pl może osiągnąć wiele.



RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - Hrater - 07-08-2010

No jestem dumny z bycia członkiem tego forum!


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - RootsRat - 07-08-2010

Brawo! Gratulacje i podziękowania dla wszystkich użytkowników, krytyków, moderatorów oraz adminów! Kawał dobrej roboty, moi drodzy!


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - InFlames - 07-08-2010

Aż ciepło się na sercu robi gdy się to czyta. Najbardziej urzekła mnie ciepła atmosfera, która jest odczuwalna w każdym calu na naszym forum. Gratulacje! Obyśmy rozwinęli sie jeszcze bardziej!


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - BARTEK ZALEWSKI - 08-08-2010

gratuluję wszystkim Adminom, Krytykom i Twórcom Inka!


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - Pasiasty - 08-08-2010

We Will, we will, rock You! WE WILL, WE WILL, ROCK YOU! :-)


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - Szach-Mat - 10-08-2010

Moje wielkie gratulacje dla tych, którzy tworzą ten portal. Bravo!



Pozdrawiam serdecznie.


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - Lilith - 11-08-2010

Serdeczne gratulacje! Jestem pełna podziwu i uznania! Widzę świetlistą przyszłość przed Wami! <patrzy w szklaną kulę>
Dodatkowy plus za zmianę szaty graficznej - od razu zrobiło się przytulniej!

G R A T U L A C J E! Big Grin


RE: Inkaustus ZŁOTYM FORUM MIESIĄCA na MyBB Site.pl - RootsRat - 11-08-2010

(11-08-2010, 10:31)Lillithu napisał(a): Widzę świetlistą przyszłość przed Wami!

Oczywiście miałaś na myśli "przed nami", tylko się pomyliłaś, tak? Wink


RE: Ranga "Przyjaciel" - RootsRat - 14-08-2010

Z radością informujemy, że w szeregi Przyjaciół wstąpił także ZGUBA, za poświęcenie i energię, jakie włożył w rozwój forum i gazetki "Via Appia".

GRATULUJEMY SERDECZNIE!


FL INKAUSTUS dziękuje - Kot - 27-01-2011

W imieniu Administracji
pragnę serdecznie podziękować Duśce za kampanię informacyjną, jaką zrobiła w związku ze zniknięciem FL Inkaustus z sieci.
Dzięki niej wielu Użytkowników było na bieżąco ze wszelkimi informacjami odnośnie aktualnej sytuacji oraz powrotu Forum.
Duśka, we love you!


Jednocześnie, po raz kolejny dziękuję naszemu PRZYJACIELOWI, Janko, za wytrwałość i konsekwencję w negocjacjach z byłym dostawcą hostingu.
Jak zawsze - Janko nie zawodzi.


Kolejne podziękowania kieruję do Danka.
To on wszystko zsynchronizował i dzięki niemu nie musieliśmy czekać dłużej niż było trzeba z powrotem Inka do sieci.


Ostatecznie dziękuję WAM WSZYSTKIM, za wytrwałość i za to, że znowu z nami jesteście.

Z poważaniem
Kot


RE: FL INKAUSTUS dziękuje - RootsRat - 27-01-2011

A ja się podpiszę pod powyższym wszystkimi sześcioma kończynami! (Ha!)

Brawo, Duś!

Brawo, Janku!

Brawo, Danku!


RE: FL INKAUSTUS dziękuje - Konto usunięte - 28-01-2011

Weźcie przestańcie Oo' To raptem kilka osób było...