Via Appia - Forum
Człowiek Nikt (II) - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: LIRYKA (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-LIRYKA)
+--- Dział: Poezja (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Poezja)
+---- Dział: Poezja 2011 (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Poezja-2011)
+---- Wątek: Człowiek Nikt (II) (/Thread-Cz%C5%82owiek-Nikt-II)



Człowiek Nikt (II) - Tajm - 16-04-2011

w klatce z możliwości
zapomniany kruk
jak czas
egoistycznie nie istnieje




nowa wersja, starego, przegadanego wiersza
stary tutaj: http://www.inkaustus.pl/showthread.php?tid=1327



RE: Człowiek Nikt (II) - Kali - 16-04-2011

oj Tajm : )
jak zwykle mi się podoba.
jesteś zupelnie inny niż reszta poetów tutaj
brawo

pozdrawiam,
Kali


RE: Człowiek Nikt (II) - Szach-Mat - 16-04-2011

od zawsze popieram rozwój szaleństwa (artystycznego). OK.




Pozdrawiam.



RE: Człowiek Nikt (II) - Konto usunięte - 16-04-2011

I ja! I ja!

I mnie się podoba. I chcę więcej, Tajmie. Więcej Czasu, proszę Big Grin


RE: Człowiek Nikt (II) - księżniczka - 16-04-2011

Zanim przeczytałam starą wersję, zadałam sobie pytanie, o czym właściwie jest ten tekst i stwierdziłam, że nie wiem. To porównanie do czasu daje zbyt dużo możliwości interpretacji, nie miałam pojęcia, której się uchwycić. Poza tym przez nie robi się z tego zupełnie inny tekst. Zbyt abstrakcyjny, jak na mój gust. Bez niego z kolei tekstowi czegoś by zabrakło.
Sama nie wiem. Może źle myślę, a może po prostu inaczej patrzymy na czas. Pozdrawiam.


RE: Człowiek Nikt (II) - mike - 16-04-2011

Wiesz co Tajm, choć piszesz zupełnie inaczej niż ja, coś w tym jest, co nie daje przejść obojętnie.
To już moja druga wizyta pod twoim kawałkiem i sądzę, że nie ostatnia.
PozdroSmile


RE: Człowiek Nikt (II) - Tajm - 16-04-2011

Kali, Szachu, Duś I Miku dziękuję wam za te komentarze. Cieszę się bardzo że udało mi się znaleźć złoty środek. Bardzo mi milo.

Księżniczko, możliwe że inaczej patrzymy na czasSmile ale chyba nie ma w tym nic złegoSmile a tekst jest dedykowany mojemu staremu przyjacielowi.

serdecznie wszystkim dziękuję

pozdrawiam czas


RE: Człowiek Nikt (II) - mike - 16-04-2011

Rzadko kupuje takie texty, ale wiesz, jak to się robi.
I dlatego masz na razie u mnie otwarte drzwi - Tajmie.


RE: Człowiek Nikt (II) - siódmy - 16-04-2011

Widzisz jaki skrajnie krótki wiersz a jaki dobry? Wink Dołączam się do pochwał. (Wybacz, że tak krótko, ale nie widzę powodu żeby się tu wylewać na temat mojej interpretacji, zachowam ją dla siebie.)


RE: Człowiek Nikt (II) - Insomnia - 17-04-2011

Zawsze jak cię czytam Tajmie to muszę poglówkować (no cóż jestem blond). Ale może to dobrze, ze nad Twoimi wierszami trzeba się zastanawiać. Każdy tu odnajdzie coś innego.


RE: Człowiek Nikt (II) - Tajm - 17-04-2011

bardzo wszystkim dziękuję za komentarzSmile

serdecznie pozdrawiam