Via Appia - Forum
Shoutbox, part II - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Propozycje Zmian (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Propozycje-Zmian)
+--- Wątek: Shoutbox, part II (/Thread-Shoutbox-part-II)



Shoutbox, part II - Konto usunięte - 15-04-2011

A co z raportowaniem na sb? Bo dziś [przed chwilą] chciałam zraportować pościk Kalci, ale mi nie pozwoliło Sad Czy da się to "naprawić"?


RE: Shoutbox, part II - Sundance Kid - 15-04-2011

Póki co - nie da się tego naprawić. Cóż za tragedia. Ale nie ma co się martwić. Grono specjalistów już nad tym pracuje. Wszyscy są dobrej myśli. Chemicy, w naszym laboratorium, właśnie pracują nad wynalazieniem antidotum na to plugastwo.

"Shoutbox, part II" - dzięki za inspirację. Od jutra zacznę pisać scenariusz. Mam zamiar podbić Hollywood i zgarnąć gruby szmal!

Serdeczności!




RE: Shoutbox, part II - Konto usunięte - 16-04-2011

Spadaj. Nie pamiętam momentu, w którym pisałam "temat". I w końcu odwal się ode mnie i przyczep do kogoś innego Sad


RE: Shoutbox, part II - mike - 16-04-2011

Właśnie - prowokatorom nie ma co odpowiadać, oni tylko o to żebrząSmile

Pozdrawiam sobotnioSmile


RE: Shoutbox, part II - Sundance Kid - 16-04-2011

mike,

zakupię sobie Twoją książkę, Twoją prozę, po to by nauczyć się pisać poezję. Po tej myśli : "Właśnie - prowokatorom nie ma co odpowiadać, oni tylko o to żebrzą" wiem na pewno, że nie zapodajesz kwasu. Powtarzam : pójdę za Twoimi radami i kupię zbiór Twoich opowiadań, bo chcę poprawić swój warsztat poetycki.

Jesteś wspaniałym człowiekiem.

Pozdrawiam.

Wspaniale, ale lepiej skończcie offtop. Obydwaj.///księżniczka
I lepiej posłuchać tego ostrzeżenia.//InFlames