Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Wersja do druku +- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum) +-- Dział: Kałamarz (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Ka%C5%82amarz) +--- Dział: Inicjatywy (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Inicjatywy) +--- Wątek: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego (/Thread-Modyfikacja-do-gry-Wied%C5%BAmin-w-realiach-prozy-A-Sapkowskiego) |
Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Skyhawk - 11-12-2010 Zespół Hen Ichaer zajmujący się moddingiem (edycja i tworzeniem nowych przygód do gier komputerowych) prosi o pomoc przy ich nowym projekcie pt. "Konsultacje Prawne". Poszukujemy ludzi potrafiących tworzyć ciekawe opowiadania, dialogi i opisy, którzy twórczo podchodzą do powierzonej im pracy. W zamian oferujemy im miłą atmosferę realizacji projektu, doświadczenie oraz w pewnych sytuacjach możliwość potwierdzenia Twoich referencji. Czym jest nasz projekt? Gracz dostaje w ręce gotową postać z możliwością rozwoju- Zarewę. Zbir, najemnik, człowiek na posyłki, płatny zabójca. Z początku nie jest dość znaną postacią w środowisku przestępczym, ale z biegiem czasu staje się coraz bardziej szanowany. Tu ważną rolę odgrywają system respektu, zastraszenia i napady. Ten pierwszy pozwala piąć się graczowi w górę drabinki szacunku społecznego, i zyskać potrzebny do godnej pracy respekt. Dwa pozostałe dodatki określają to jak gracz będzie postrzegany przez mieszkańców Dorian i postacie fabularne. Nasza przygoda posiada również wciągającą, epicką i bardzo nieliniową fabułę. Niezwykle istotnym dla nas jej elementem było nadanie głównej historii klimatu, szybkości i wizerunku godnego produkcjom filmowym na najwyższym poziomie. Wierzymy, że to wszystko pozwoli każdemu poczuć się jak prawdziwy człowiek od zadań specjalnych, grasujący w świecie stworzonym przez Andrzeja Sapkowskiego. Na samym początku gracz decyduje dla jakiego pracodawcy chciałby pracować. Wykonuje dla niego wiele zróżnicowanych questów, nieograniczających się jedynie do zadań typu: "Przynieś, wynieś, pozamiataj" jak to ma miejsce w wielu innych, podobnych produkcjach. Wraz z wyborem biura Archiego, lub pary Codringher i Fenn, otrzymujemy zestaw odmiennych questów, odpowiednio balansujących rozgrywkę. W dalszej części przygody główny bohater odkryje intrygę, w którą zamieszane są także temerskie służby specjalne. To gracz będzie decydował jakiego obrotu nabiorą związane z nią kwestie. Ponownie stanie również przed wieloma trudnymi wyborami, z których żaden nie będzie biały lub czarny. W "Konsultacjach Prawnych" to Ty decydujesz jak skończą się wojny dwóch konkurencyjnych biur - Codringhera i Fenna oraz Archiego, jak potoczą się losy struktury szpiegowskiej i jakie na koniec konfliktu będzie kwitnące dotychczas Dorian. Kilka screenów z powstającego na rzecz produkcji miasta oraz kilka konceptów: [img] http://img842.imageshack.us/img842/2323/karta01kopia.jpg http://img832.imageshack.us/img832/9919/dziki00011.jpg http://img201.imageshack.us/img201/3348/obraz1v.jpg http://img163.imageshack.us/img163/6872/obraz2sw.jpg http://img825.imageshack.us/img825/3662/obraz3e.jpg http://img840.imageshack.us/img840/65/obraz4n.jpg http://img689.imageshack.us/img689/7716/domek01besserschnitt201.jpg http://img291.imageshack.us/img291/1925/slumsydomek2raf.jpg http://img824.imageshack.us/img824/3716/slumsydomek01044raflewa.jpg http://images43.fotosik.pl/390/62b293fbf9be6e90med.jpg [/img] Prosimy o pomoc wszystkich życzliwych fanów świata Fantasy i Andrzeja Sapkowskiego. PS. Zainteresowanych prosimy o kontakt na PW RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Archanioł - 12-12-2010 Pomysł bardzo ciekawy. Powiedzcie mi jednak, czy Hen Ichaer zajmuje się modyfikacjami Wiedźmina, jako gry która odniosła tak wielki sukces, czy też podróżujecie po innych zakątkach galaktyki? Ten określony gatunek gier, czy też kręcicie się gdzie indziej? Jestem wstępnie zainteresowany, ale piszę tutaj, by była jasność też dla innych userów. Czego dokładnie ta współpraca ma wymagać? wymyślania historii? RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Skyhawk - 13-12-2010 Witaj! Hen Ichaer jak dotychczas modowało i wciąż moduje grę Wiedźmin, ale już wkrótce najprawdopodobniej "przesiądziemy się" na Wiedźmina 2, gdy ten wyjdzie. Planujemy również w przyszłości stworzyć przygodę do gry "Mass Efect", a także realizację niezależnego projektu. Jednak teraz skupiamy się tylko na Konsultacjach Prawnych, bo musimy pokazać na szeroką skalę co umiemy i że warto nam zaufać. Współpracujemy także ściśle z grupą "Ifrit". Na czym by polegała Twoja praca? W zasadzie mamy skończony główny wątek fabularny, jednak spora jego część wymaga dokończenia. Waszym zadaniem byłoby rozpisywanie tzw. questów, czyli po prostu zadań dla głównego bohatera, a także tworzenie dialogów i opisów niektórych postaci. BARDZO cenimy sobie inwencję twórczą, więc będziemy ogromnie uradowani w przypadku, gdy zlecimy Ci rozpisanie lub stworzenie questu, o którym wiesz tylko: "Główna postać ma zabić hrabiego X", a Ty wedle własnego uznania i w zaskakujący sposób stworzysz okoliczności i rodzaj owego zabójstwa. Mam nadzieję, że w miarę dokładnie Tobie i innym to wyjaśniłem. RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Archanioł - 13-12-2010 hmm, godne przemyślenia. Sam osobiście kiedyś chciałem zrobić modyfikację do gry z serii Total War, ale na gry typu wiedźmin nie chciało mi się porywać. Cóż, zobaczymy czy ktoś jeszcze wpadnie. Ja jestem coraz bardziej zainteresowany. RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Skyhawk - 13-12-2010 Bylibyśmy bardzo wdzięczni za pomoc, poza tym po takowej automatycznie stajecie się członkami Hen Ichaer, a tym wyrażamy chęć na dalszą współpracę RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Zguba - 13-12-2010 Ehhh, żebym miał więcej czasu to samo bym się na takie coś pisał RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Skyhawk - 14-12-2010 Chłopaki, jeżeli macie chęci, a są problemy z czasem to i tak możecie do nas dołączyć, a napisać coś od czasu do czasu. Wtedy każdy ze Story Writerów coś skrobnie na przemian i będzie jakaś ciągłość. Dla nas to naprawdę nie problem, musicie tylko wcześniej uprzedzić, bo w samym teamie panuje naprawdę przyjazna atmosfera (kumplowska bym nawet powiedział) i nikt na nikogo nie będzie patrzał wilkiem. Dotychczas w zespole ostał się tylko jeden SW, tzn. ja . Wraz z założycielem HI postanowilismy zmienić wydźwięk przygody i postaraliśmy się zrobić ją dojrzalszą. Tak więc usiadłem nad nią kilka miesięcy temu i całkowicie przemodelowałem główną linię fabularną. Teraz mamy bardzo ciekawą intrygę, bardzo wyraziste postacie (nie wiem, czy wcześniej podawałem Wam informacje, że w naszej przygodzie pojawia się para najlepszych, temerskich detektywów? Fanie Sapka wiedzą o co chodzi ) i naprawdę mocne zakończenia, których zależnie od decyzji gracza może być aż siedem. Teraz pozostały do zrobienia z fabuły przede wszystkim dialogi questów, oraz kilka głównych i mocnych questów do rozpisania. Potem moglibyśmy się dopiero zająć postaciami (ich opisami) i praktycznie fini. Naprawdę, każda para rąk się teraz przyda PS. Archaniele, podziwiam Cię, że w ogóle wziąłeś się za edycję RTS'a, ja bym nie miał tyle cierpliwości RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Zguba - 14-12-2010 Ja mam w planach ciągle total conversion mod do Meda II, ale toto kiedyś może, bo człowiek po prostu nie wyrabia Co do pisania historii, możesz mieć mnie na celowniku. RE: Modyfikacja do gry "Wiedźmin" w realiach prozy A.Sapkowskiego - Skyhawk - 14-12-2010 No dokładnie, na jednego człowieka biznes związany z modowaniem jest zbyt duży W takim razie jeżeli widzicie się w tym to zapraszam na GG do Cahira, lidera grupy. On Wam stworzy konta na takiej naszej Wiki, gdzie przechowujemy wszystkie teksty oraz przydzieli zadanie próbne, które pozwoli Wam zdecydować czy to jest coś fajnego GG Cahira: 6258377 Jeżeli znacie jeszcze kogoś kto umie ciekawie pisać i interesują go realia prozy Sapka, lub innego autora Fantasy to polećcie mu ten temat. Naprawdę, jeżeli udałoby się nam zebrać grupę kilku SW to przygoda ukazałaby się o wiele wcześniej niż obecnie zakładamy. PS. W pierwszym poście zapomniałem dodać, że w przypadku gdyby przygoda odniosła sukces to CD Projekt Red często wyraża chęć "wpakowania jej" do jakiejś reedycji Wiedźmina, więc wtedy istnieje szansa, że Wasze nazwiska pokażą się szerszej grupie graczy, a więc naprawdę warto, warto |