Via Appia - Forum
Informowanie o osobliwościach umieszczania dużych tekstów - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Propozycje Zmian (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Propozycje-Zmian)
+--- Wątek: Informowanie o osobliwościach umieszczania dużych tekstów (/Thread-Informowanie-o-osobliwo%C5%9Bciach-umieszczania-du%C5%BCych-tekst%C3%B3w)



Informowanie o osobliwościach umieszczania dużych tekstów - D.M. - 03-12-2018

Proponuję dokładniej wyjaśnić w FAQ osobliwości umieszczania na forum dużych tekstów. Uważam, że należy napisać nie tylko o tym, że kontynuacja zbyt długiego tekstu musi być w komentarzu, ale też o tym, że ten komentarz trzeba napisać po upływie tego okresu, kiedy następny post automatycznie się scala z poprzednim (chyba że komentarz innej osoby zlikwiduje możliwość takiego scalenia). Ponadto dobrze byłoby wyjaśnić gdzieś w FAQ o regułach takiego scalania postów. Na razie nie wiem, ile czasu ma przejść, żeby posty się nie scalały; nie widziałem takich informacji.


RE: Informowanie o osobliwościach umieszczania dużych tekstów - Gunnar - 07-12-2018

(03-12-2018, 20:24)D.M. napisał(a): Proponuję dokładniej wyjaśnić w FAQ osobliwości umieszczania na forum dużych tekstów. Uważam, że należy napisać nie tylko o tym, że kontynuacja zbyt długiego tekstu musi być w komentarzu, ale też o tym, że ten komentarz trzeba napisać po upływie tego okresu, kiedy następny post automatycznie się scala z poprzednim (chyba że komentarz innej osoby zlikwiduje możliwość takiego scalenia). Ponadto dobrze byłoby wyjaśnić gdzieś w FAQ o regułach takiego scalania postów. Na razie nie wiem, ile czasu ma przejść, żeby posty się nie scalały; nie widziałem takich informacji.

To już pytanie techniczne do administracji. Przy powieści najlepiej wrzucać po jednym rozdziale, a duże dzielić na dwie części jeśli limit znaków (który tez nie wiem na jakim poziomie dokładnie jest ustawiony) nie puści.