Via Appia - Forum
cabrio w Corku - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: LIRYKA (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-LIRYKA)
+--- Dział: Poezja (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Poezja)
+---- Dział: Poezja 2018 (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Poezja-2018)
+---- Wątek: cabrio w Corku (/Thread-cabrio-w-Corku)



cabrio w Corku - Grain - 13-11-2018

podczas procesu o gwałt na siedemnastolatce
loża przysięgłych ustaliła że wykrój bielizny
wzorowany na emblemacie mercedesa
był i pozostanie żródłem emisji
niepohamowanego impulsu



RE: mercedesy w Corku - Miranda Calle - 13-11-2018

Pomijając absurdalne uzasadnienie sądu, stringi wymyślił mężczyzna.


RE: mercedesy w Corku - Grain - 13-11-2018

(_._) bęc


RE: mercedesy w Corku - pointofview - 13-11-2018

(13-11-2018, 11:02)Miranda Calle napisał(a): Pomijając absurdalne uzasadnienie sądu, stringi wymyślił mężczyzna.

stringi to zredukowany do bezsensu pas cnoty Wink


RE: mercedesy w Corku - Miranda Calle - 13-11-2018

(13-11-2018, 11:05)pointofview napisał(a):
(13-11-2018, 11:02)Miranda Calle napisał(a): Pomijając absurdalne uzasadnienie sądu, stringi wymyślił mężczyzna.

stringi to zredukowany do bezsensu pas cnoty Wink

Proponuję do "myśli tygodnia" Smile


RE: mercedesy w Corku na Zielonej Wyspie - Marcin Sztelak - 13-11-2018

Męskie też są... Nie bacząc na płeć to jeden obok przykładowej trzepaczki wynalazek Szatana - wiem co mówię.


RE: cabrio w Corku - nebbia - 14-11-2018

Grain,
jak ja lubię patrzeć, jak Twoje wiersze ewoluują. Zawsze zastanawiam się, w którą pójdą stronę, czy jeszcze bardziej zagęścisz przekaz, czy może nacisk przeniesiesz na inne słowo/a, a co za tym idzie otworzysz pole do nowych interpretacji.
Weźmy ten wiersz; zniknęły stringi, a  punt ciężkości przeniosłeś na znaną markę niemieckich samochodów (ciekawe dlaczego akurat  mercedes... bo nazwany żeńskim imieniem? Co akurat tu ma swoje głębokie znaczenie;  Mercedes, z hisz. łaska, łaskawość).  
Jednak, w każdym wierszu pozostaje „ niezmienna stała” -  ważny, istotny, poruszający temat przetworzony w poetycki sposób, tylko Tobie właściwy, nie do podrobienia.

Interesujący z Ciebie poeta, chociaż nie zawsze  potrafię nadążyć  i zrozumieć sposób podania kolejnego, dobrego wiersza.  Ten rozumiem bardzo dobrze.

Pozdrawiam
Luśka, zwana nebbią, albo odwrotnie.


RE: cabrio w Corku - Grain - 14-11-2018

Lu mercedesy to jedno z potocznych określeń onego przyodziewku.

Na początku lat osiemdziesiątych kupiłem w Budapeszcie: jedne żółte a drugie niebieskie.

Być może byłbym uznanym prekursorem mody na nie, wśród załogi Elektrowni Turów, gdyby ich Mama nie spaliła.

Przynajmniej jedne /nie ważny kolor/ brały udział w uwiezieniu zakładowym autobusem z gitarą, pewnej nietlenionej.

Jednakowoż żal pustego przebiegu drugiej sztuki.

Pozdrawiam.


RE: cabrio w Corku - nebbia - 14-11-2018

(14-11-2018, 10:57)Grain napisał(a): Lu mercedesy to jedno z potocznych określeń onego przyodziewku.

Nie wiedziałam! 
Jak to człowiek uczy się przez całe życie  Rolleyes