Via Appia - Forum
Ekfraza reprodukcji - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: EPIKA (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-EPIKA)
+--- Dział: Miniatury Epickie (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Miniatury-Epickie)
+---- Dział: Miniatury satyryczne (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Miniatury-satyryczne)
+---- Wątek: Ekfraza reprodukcji (/Thread-Ekfraza-reprodukcji)



Ekfraza reprodukcji - Grain - 04-02-2018

Poszedłem do sąsiada po ręczny siewnik do buraków.
Prowadził także jedyny we wsi Punkt Kopulacyjny z Nielicencjonowanym Buhajem.

Wypływająca z nozdrzy postholendra piana, niczym nałęczka, najpierw okryła umyty zad, aż opadła na łeb krowy. Ta wygięta w łuk, wyglądała jak konstrukcja do przenoszenia obciążeń. Niewidzialna siła doładowywała napięcie, wymuszała milczenie.

Po drugim nabiegu gospodarz powiedział:
- Starczy.
- Według mnie jej jest mało - powiedziała wdowa, właścicielka swojej żywicielki, po tej samej stronie bólu, co wszyscy obecni.



RE: Ekfraza reprodukcji - Miranda Calle - 04-02-2018

Umarłam Big Grin
Kto inny lepiej niż kobieta zrozumie inną samicę?

Fajny obrazek, skrzący się czarnym humorem i świetnymi neologizmami. I tytuł rewelacyjny.
Brawo Ty!

Pozwól, że poprawię to i owo:


Cytat:Wypływająca z nozdrzy postholendra piana [przecinek] niczym nałęczka [przecinek] najpierw okryła umyty zad [przecinek] aż opadła na łeb krowy. Ta, wygięta w łuk [przecinek] wyglądała jak konstrukcja do przenoszenia obciążeń.

Cytat:Według mnie jej jest mało[spacja]-[spacja]powiedziała wdowa, właści[ci]elka swojej żywicielki, po tej samej stronie bólu[przecinek] co wszyscy obecni.



RE: Ekfraza reprodukcji - Grain - 04-02-2018

Dzięki. Nawet nie wiesz jak to bolało nastolatka.


RE: Ekfraza reprodukcji - Marcin Sztelak - 05-02-2018

Świetne, nie tylko humor dla samego humoru, ale też głębsze przesłanie...


RE: Ekfraza reprodukcji - Tjereszkowa - 06-02-2018

Big GrinBig GrinBig Grin
Grain, rozbroiłeś mnie całkowicie. Świetna obserwacja, czarny miód humor i w sam raz zapis. W punkt.
Dla mnie to najlepciejszy Twój tekst.


RE: Ekfraza reprodukcji - Grain - 06-02-2018

Lepki.


RE: Ekfraza reprodukcji - BJKlajza - 06-02-2018

Scenka rodzajowa z życia nielicencjonowanego rozpładzacza bydła