Via Appia - Forum
Nowy dział? - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Propozycje Zmian (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Propozycje-Zmian)
+--- Wątek: Nowy dział? (/Thread-Nowy-dzia%C5%82)



Nowy dział? - Kotkovsky - 21-05-2017

Może warto stworzyć nw. dział jeśli wśród użytkowników są twórcy tekstów piosenek?


RE: Nowy dział? - gorzkiblotnica - 23-05-2017

Nie mam nic przeciwko temu. Jeśli pojawią się w "poezji' jakieś piosenki (autor zaznaczy, że są to słowa piosenki) to dział taki niewątpliwie utworzę.


RE: Nowy dział? - Zozol - 19-10-2017

Bardzo trafiony pomysł Smile


RE: Nowy dział? - Alchemik - 01-12-2017

Mam kilka tekstów piosenek, choć nie mam do nich melodii.
Odrębny dział na takie teksty jest ze wszech miar słuszny.
Może znajdzie się współpracujacy muzyk, kompozytor, który stworzy całość.

Z kolei, Gorzki, paru starych działów mógłbyś się pozbyć, bo tkwią tu jak wyrostek robaczkowy.
Chciałbyś się ze mną skonsultować, to proszę bardzo.

Mam jeszcze kilka innych sprawdzonych pomysłów.
Przetestowane.
Sprawdzają się na ożywionym forum, więc najpierw musielibyśmy trochę rozruszać Twój piękny i ambitny twór, jakim jest Via Appia.


RE: Nowy dział? - gorzkiblotnica - 03-12-2017

Co do tekstów piosenek, myślę, że można by dodać poddział w Poezji. Jeśli Ci pasuje mogę go tam umieścić. Co zaś do reszty, jestem otwarty na propozycje.

Pozdrawiam serdecznie


RE: Nowy dział? - Lexis - 04-12-2017

Myślę, że poddział będzie najlepszym rozwiązaniem. W końcu piosenki są poezją.


RE: Nowy dział? - gorzkiblotnica - 04-12-2017

Proszę bardzo. Poddział w poezji utworzyłem.