Via Appia - Forum
OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Konkursy (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Konkursy)
+--- Wątek: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA (/Thread-OG%C3%93LNOPOLSKI-KONKURS-LITERACKI-LITTERA-SCRIPTA-IV-EDYCJA)

Strony: 1 2


OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 02-09-2013

[Obrazek: ls_750x100.jpg]

Forum Magazynu Literacko-Kulturalnego Via Appia
zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji

Ogólnopolskiego Konkursu Literackiego Littera Scripta

Littera Scripta to cykliczny konkurs literacki organizowany przez redakcję magazynu literacko-kulturalnego Via Appia (http://www.via-appia.pl/forum). Celem konkursu jest promowanie pisarstwa i czytelnictwa, stworzenie możliwości zaistnienia nieznanym pisarzom w literackim świecie oraz poszukiwanie talentów pisarskich wśród społeczności internetowej.
Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich, niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania i dorobku literackiego. Jedynymi osobami, które nie mogą brać udziału, są członkowie komitetu organizacyjnego.

W poprzednich edycjach konkursu w szranki stanęło blisko 400 uczestników!
Temat IV edycji konkursu to:: Szable w dłoń!

Jesteśmy dumni z grona naszych Jurorów, które składa się ze znanych w całym kraju profesjonalistów. Zasiądą w nim: autorzy literatury fantasy - Jacek Komuda i Stefan Darda oraz doktorant nauk historycznych Akademii Jana Długosza w Częstochowie - Łukasz Sasuła.

Na zwycięzców, oprócz nagród rzeczowych, czeka również publikacja w magazynie Via Appia. Szczegóły dotyczące zasad, terminów itp. znajdują się w odpowiednich działach strony konkursowej (http://www.litterascripta.pl)

W obecnej chwili toczą się jeszcze rozmowy odnośnie nagród rzeczowych. Niebawem zamieścimy na stronie listę sponsorów IV edycji Littery Scripty oraz zaktualizujemy zakładkę "nagrody".

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy wszystkim wytrwałości i świetnych pomysłów podczas pisania prac! .

Organizatorzy

Magazyn Via Appia (http://www.via-appia.pl)
Littera Scripta (http://www.litterascripta.pl)


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 20-09-2013

Drodzy czytelnicy!

Miło nam ogłosić, iż nowym sponsorem IV edycji naszego konkursu zostało Wydawnictwo Sine Qua Non! Już niebawem zaktualizujemy zakładkę "Nagrody", lecz możemy zapewnić, że jeśli są wśród nas fani prozy Jakuba Ćwieka bądź serii "The Walking Dead", to zachęcamy szczególnie do wzięcia udziału w tegorocznej LS. Więcej informacji już wkrótce, tymczasem serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą wydawniczą SQN!

Wydawnictwo SQN powstało w połowie 2010 roku. Ideą, która przyświecała założycielom jest publikowanie książek “z pasją”. Dla jednych pasją jest piłka nożna, dla innych film, trzeci interesuje się sztuką współczesną a jeszcze kolejny po prostu literaturą. Jednak każdy z nich ma możliwość dzielić się swoją pasją właśnie poprzez książkę.

W oparciu o te założenia działa Sine Qua Non. Wśród pozycji, które ukazały się nakładem wydawnictwa można znaleźć książki o piłce nożnej, sztuce współczesnej, serialowe oraz inne, które są realizacją pasji.

Strona www: http://www.wsqn.pl

[Obrazek: SQN_LOGO_master.jpg]



RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - miriad - 20-09-2013

nigdy nie wiem, jaki jest temat tych waszych konkursów...Confused słabo szukam pewnieHuh


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 20-09-2013

Cytat:Temat IV edycji konkursu to:: Szable w dłoń!

Smile


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - miriad - 20-09-2013

Big Grin ależ ja sobie ich wyszkoliłemBig Grin


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - kapadocja - 20-09-2013

Niniejszym ogłaszam, że szeregi jury powiększyły się o pisarza skrywającego swoją prawdziwą tożsamość pod pseudonimem literackim Johnny Walker, autora wampirycznej sagi, osadzonej w średniowiecznej europie oraz o doktorantkę nauk historycznych Akademii Jana Długosza w Częstochowie, panią Justynę Migoń.


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - kapadocja - 21-09-2013

Z przyjemnością ogłaszam, że dwumiesięcznik fantastyczno - kryminalny QFANT objął patronat nad konkursem

[Obrazek: logo_opis_11.png]


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Tajga - 23-09-2013

Mizerna w tym roku ilość nagród.


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 24-09-2013

Kolejnym sponsorem IV edycji naszego konkursu zostało Wydawnictwo Literackie!

W samym centrum Krakowa, w charakterystycznej, znanej wszystkim kamienicy "Pod Globusem" na ulicy Długiej 1 mieści się siedziba Wydawnictwa Literackiego – jednej z największych i najbardziej cenionych oficyn literackich w Polsce.

Założone w 1953 roku, Wydawnictwo Literackie od ponad pół wieku swego istnienia inspiruje najciekawsze zjawiska literackie oraz publikuje najwybitniejszych twórców polskich i światowych: pisarzy, poetów, eseistów, historyków, badaczy kultury. Jesteśmy przede wszystkim wydawcami literatury, szczególnie pięknej polskiej i obcej, literatury faktu – w tym cenionych książek wspomnieniowych, historycznych, popularnonaukowych – oraz literatury dla młodzieży.

Wśród autorów związanych z WL są zarówno polscy oraz zagraniczni nobliści, jak i znakomite, doceniane i nagradzane postaci kultury, literatury, sztuki. Nie bylibyśmy jednak uważani za jedną z najbardziej opiniotwórczych na rynku wydawniczym oficyn, gdybyśmy nie zapraszali do współpracy najciekawszych, najbardziej obiecujących młodych pisarzy, a także znakomitych twórców literatury popularnej.

Wydawnictwo Literackie to znakomici pisarze, wybitni przedstawiciele kultury, inspirujące osobowości.

[Obrazek: 2v0g1vo.jpg]
Z dniem jutrzejszym zakładka "Nagrody" zostanie zaktualizowana o pozycje ufundowane przez Wydawnictwo Literackie, a jeszcze w tym tygodniu przedstawimy Wam kolejnych sponsorów! Wink


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - kapadocja - 25-09-2013

Z przyjemnością informuję, że oficyna wydawnicza RW 2010 objęła patronat medialny nad konkursem i stała się jednocześnie jego sponsorem!

[Obrazek: logo.png]

Na początku maja 2011 roku pod nazwą RW2010 ruszyła pierwsza zupełnie darmowa polska internetowa oficyna wydawnicza, pomyślana jako miejsce dla Autorów przeznaczone do samodzielnego publikowania ich utworów literackich.

Korzystanie z Oficyny, czyli rejestracja w bazie danych, zamieszczanie własnych utworów do sprzedaży i dostęp do podglądu okładek zamieszczanych do sprzedaży przez innych użytkowników utworów są bezpłatne.

Oficyna rw2010.pl powstała po to, aby każdemu Autorowi dać szansę na prezentację swojego utworu w coraz popularniejszej ostatnio formie, czyli jako e-booka.


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 25-09-2013

Zakładka "Nagrody" została poszerzona o pozycje, które ufundowało tegorocznej edycji LS Wydawnictwo Literackie:

http://www.litterascripta.pl/strona/nagrody

Lada dzień kolejny update! Wink


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Tajga - 26-09-2013

No to już jakaś liczba książek


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Zguba - 26-09-2013

W LS pula zawsze zwiększała się z czasem, aby dodać ognia Smile


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 27-09-2013

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z sylwetkami jurorów IV edycji Littery Scripty, którymi są:

Stefan Darda
Jacek Komuda
Łukasz Sasuła
Johnny Walker
Justyna Migoń


KLIK!


RE: OGÓLNOPOLSKI KONKURS LITERACKI - LITTERA SCRIPTA - IV EDYCJA - Hanzo - 01-10-2013

Zapraszamy do zapoznania się z kolejną jurorką, którą została EM Thorhall:

http://www.litterascripta.pl/strona/jurorzy

W tym tygodniu także informacje o kolejnych sponsorach i dalsze aktualizacje zakładki "Nagrody"! Smile