Via Appia - Forum
Filmy z XXI w. godne polecenia - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: Relaks (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Relaks)
+--- Dział: Kawiarenka (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Kawiarenka)
+--- Wątek: Filmy z XXI w. godne polecenia (/Thread-Filmy-z-XXI-w-godne-polecenia)



Filmy z XXI w. godne polecenia - Danek - 09-06-2013

http://www.wykop.pl/ramka/1547437/mniej-znane-filmy-z-xxi-wieku-zaslugujace-na-wieksza-uwage/


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - emyk888 - 09-06-2013

Ooo!! Super, mniej znane filmy, ale już widzę kilka które mnie zainteresowały Wink
Dzięki za link Danek


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - miriad - 09-06-2013

"Potęga Strachu (Running Scared) – trafiłem na niego przypadkiem..."
to samo ja;] niestety, dalej sie nie zgadza. 10 minut nie starczyło, by mnie "totalnie wciągnąć" choć okazały sie niebanalne. delikatnie mówiąc. film genialny, a zwłaszcza scena z parą psychopatów. pozycja obowiązkowa do obejrzenia.

widziałem też "take shelter" i też polecam.

dzieki za link.


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - Marybeth - 16-06-2013

Ciekawe, że nigdy wcześniej o tych filmach nie słyszałam, a z tego, co przeczytałam, niektóre pozycje są godne obejrzenia.
Również dziękuję za link.


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - Hanzo - 16-06-2013

Idź twardo: historia Deveya Coxa - oglądałem, całkiem śmiechowe. Smile

Potęga Strachu (Running Scared) - również oglądałem, ale już średnio pamiętam, znaczy, pewnie słabe było.

Przez ciemne zwierciadło - ten film z kolei jest genialny!




RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - Lynch Mob - 16-06-2013

. .


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - Modzio - 16-06-2013

Przyuważyłem, że ktoś tam polecił film "Człowiek z Ziemi". Obejrzałem jakiś czas temu i gorąco zachęcam do obejrzenia, może nie dzieje się w nim nic szczególnego, a w niektórych przypadkach jest zbyt dosłowny to jednak zarówno pomysł jak i realizacja są wyjątkowe i warte obejrzenia.


RE: Filmy z XXI w. godne polecenia - femina007 - 24-06-2013

Polecam film "Nietykalni". Jeden z lepszych filmów, jaki obejrzałam. Jest rewelacyjny, a muzyka Einaudi'ego wspaniała!