Via Appia - Forum

Pełna wersja: Gdybym tylko chciał
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
wzruszają mnie jeszcze
niektóre sceny w filmach
ale mógłbym przecież osiągnąć
zobojętnienie doskonałe

gdybym tylko zechciał

oślepnąć i ogłuchnąć na świat
zapomnieć że twoje serce
ciągle toczy krew
nie dopuszczać powietrza do myśli
i znieczulić znaczenia słów

umierać mi się chce
kiedy nasz mały świat
rozpada się na części

gdybym jednak zechciał...

zabij mnie tylko
jeśli kiedykolwiek oddalę się
na więcej niż oddech


11.4.2012
dobre.
konstruktywny komentarz.
Nooo...

Jeśli o mnie chodzi, to uważam co następuje: bardzo dobre. Jedynie co to pierwsza strofa mnie się jakoś gryzie z resztą. A w sumie to jednak nie.

Kawał dobrej roboty, moim skromnym zdaniem.

"umierać mi się chce" - miazga Smile

Pozdrawiam.
Wiersz fajny na swój sposób. Nie wiem co napisać nie znam się. Chciałem jednak poruszyć pewien fajny element który narodził się w mojej głowie po przeczytaniu.

[spam]
Czytam sporo jednak większość praw prezentuje sobą taką czy inną rzecz nie pozostawiając nic poza tym. Oczywiście są odczucia, refleksje czytelnicze jednak to nie zawsze to samo. Niekiedy człowiek w chwili spokoju, skupienia przywołuje dalekie myśli dotyczące przyszłości najczęściej własnej. Na nich chciałbym się skupić w tym wywodzie. Jak wiadomo mamy paletę wyborów w życiu ale ile razy stanęliśmy na rozdrożu wybierając ścieżkę niewłaściwą. Wybieramy rozumiem, staramy się kalkulować, ale i to nie zawsze pomaga. Słowa tytułowe "Gdybym tylko chciał". Jak często powtarzamy je stojąc na rozdrożu. Ile warte są słowa pijaka który twierdzi że gdyby tylko chciał przestałby pić, podobnie jest z narkomanami, hazardzistami, z każdym z nas.