05-01-2012, 17:44
Tak pomyślałem... Co powiecie na Gwiezdne Wojny?
Wyobraźcie sobie życie klonów w tym uniwersum. Szturmowcy nie mieli lekko, nieprawdaż? A teraz w sam środek zostaną rzuceni gracze. Tak, tak, bynajmniej nie jako Jedi. Wcielą się w szeregowych szturmowców i przeżyją wszystko, co było o nich w filmach (bo przecież nie będziemy tutaj rozwijać wątków z książek).
Obiecuję solennie, że zabawa nie stanie się bezmyślnym masowym zabijaniem przeciwników. Zabawimy się raczej w Wrednego Mistrza Gry sięgającego po inne środki. Powiedzcie szczerze: Przecież to są najlepsze przygody, a poza tym, Mistrz też człowiek, zabawić się musi. Prawda? Prawda?!
Jak zostać klonem? To proste, trzeba stworzyć postać. Trafi ona prosto do nowego oddziału. Być może została przeniesiona. Nie wiem, zależy to od gracza.
Oto szybki sposób. Wystarczy wypełnić formularz:
Numer i przydomek
Wybierz, jakie chcesz! Pamiętaj jednak, że wołanie do żołnierza w środku bitwy "Abumakirastynomurlakin, za te skrzynie!" może stać się przeszkodą w życiu (o, zwłaszcza w jego zachowaniu) oddziału.
Charakter
Wystarczy kilka zdań. KILKA, powiedziałem! Będziesz miał czas, żeby opowiedzieć swoje historie graczom, jeśli jakieś masz. Będziesz miał czas, żeby się z nimi zaprzyjaźnić. Dlaczego zostałeś przydzielony do nowej jednostki? Czy twój poprzedni oddział został rozbity? Jesteś "nowym" klonem? Na te pytania nie musisz tu odpowiadać, bo czasu do rozmów z innymi, z którymi będziesz grał, na początku brakować nie będzie. Wtedy spokojnie opowiesz, jak to było w dawnych czasach, co cię uformowało.
Osobliwości
Tak, każdy musi mieć coś takiego. W jakiś sposób różnisz się od swoich braci. W tym kroku ustalamy kilka "parametrów" ważnych dla rozgrywki.
W tym celu najpierw zajmiemy się fizyczną stroną zagadnienia.
W czym jesteś dobry, lepszy od innych?
Może strzelasz niezwykle celnie, może szybko wiążesz ze sobą fakty, jesteś niezwykle silny, a może nie wyróżniasz się niczym, ale nie masz jakiejś wielkiej słabości? Wszystko przekłada się w jakis sposób też na mechanikę, choć jest to ważniejsze fabularnie. Napisz, co chcesz. Możesz jednak wybrać tylko jedną cechę w tej kategorii.
A teraz: W czym nie jesteś dobry? Co jest twoją słabością?
Tu także możesz wybrać tylko jedną cechę. Stara rana? Może jesteś powolny? Jesteś ewidentnym pechowcem? Nie możesz oprzeć się czekoladzie?
Jaką bronią posługujesz się najchętniej i jaką nosisz ze sobą?
Są to dwa pistolety, karabin snajperski, miotacz ognia? Oprócz standardowego karabinu szturmowego możesz nosić coś jeszcze. (Nie mówię, że musisz) Pamiętaj, że ekipa graczy powinna się wzajemnie uzupełniać w ewentualnej walce. Wiem, mówiłem, że nie będzie bezmyślnego strzelania z blasterów. Ale przecież jesteście klonami szturmowymi, prawda? Walka to wasze życie.
A wreszcie osobliwość właściwa: różnisz się czymś, co nie zostało wymienione w charakterze? Napisz to tutaj, dodatkowo.
Sekret
Oj tak, każdy, powtarzam, każdy musi mieć sekret. To może być coś banalnego, na przykład twoja słabość do czekolady. Istnieje też możliwość, że przeskrobałeś coś w starej jednostce albo uratowałeś życie kosztem swoich braci. Jesteśmy na forum literackim, ufam, że dacie radę.
Sekret wyślijcie Imperatorowi i nie wpisujcie go w tym temacie. Dalej Mistrz gry będzie nazywany Imperatorem, w porządku?
No dobrze, a teraz skopiuj ten tekst, wpisz dane swojej postaci i wstaw tutaj. Mam nadzieję, że zgłoszą się gracze oraz że nie uraziłem nikogo, pomijając dużą literę przy formach do niego się odwołujących.
Wyobraźcie sobie życie klonów w tym uniwersum. Szturmowcy nie mieli lekko, nieprawdaż? A teraz w sam środek zostaną rzuceni gracze. Tak, tak, bynajmniej nie jako Jedi. Wcielą się w szeregowych szturmowców i przeżyją wszystko, co było o nich w filmach (bo przecież nie będziemy tutaj rozwijać wątków z książek).
Obiecuję solennie, że zabawa nie stanie się bezmyślnym masowym zabijaniem przeciwników. Zabawimy się raczej w Wrednego Mistrza Gry sięgającego po inne środki. Powiedzcie szczerze: Przecież to są najlepsze przygody, a poza tym, Mistrz też człowiek, zabawić się musi. Prawda? Prawda?!
Jak zostać klonem? To proste, trzeba stworzyć postać. Trafi ona prosto do nowego oddziału. Być może została przeniesiona. Nie wiem, zależy to od gracza.
Oto szybki sposób. Wystarczy wypełnić formularz:
Numer i przydomek
Wybierz, jakie chcesz! Pamiętaj jednak, że wołanie do żołnierza w środku bitwy "Abumakirastynomurlakin, za te skrzynie!" może stać się przeszkodą w życiu (o, zwłaszcza w jego zachowaniu) oddziału.
Charakter
Wystarczy kilka zdań. KILKA, powiedziałem! Będziesz miał czas, żeby opowiedzieć swoje historie graczom, jeśli jakieś masz. Będziesz miał czas, żeby się z nimi zaprzyjaźnić. Dlaczego zostałeś przydzielony do nowej jednostki? Czy twój poprzedni oddział został rozbity? Jesteś "nowym" klonem? Na te pytania nie musisz tu odpowiadać, bo czasu do rozmów z innymi, z którymi będziesz grał, na początku brakować nie będzie. Wtedy spokojnie opowiesz, jak to było w dawnych czasach, co cię uformowało.
Osobliwości
Tak, każdy musi mieć coś takiego. W jakiś sposób różnisz się od swoich braci. W tym kroku ustalamy kilka "parametrów" ważnych dla rozgrywki.
W tym celu najpierw zajmiemy się fizyczną stroną zagadnienia.
W czym jesteś dobry, lepszy od innych?
Może strzelasz niezwykle celnie, może szybko wiążesz ze sobą fakty, jesteś niezwykle silny, a może nie wyróżniasz się niczym, ale nie masz jakiejś wielkiej słabości? Wszystko przekłada się w jakis sposób też na mechanikę, choć jest to ważniejsze fabularnie. Napisz, co chcesz. Możesz jednak wybrać tylko jedną cechę w tej kategorii.
A teraz: W czym nie jesteś dobry? Co jest twoją słabością?
Tu także możesz wybrać tylko jedną cechę. Stara rana? Może jesteś powolny? Jesteś ewidentnym pechowcem? Nie możesz oprzeć się czekoladzie?
Jaką bronią posługujesz się najchętniej i jaką nosisz ze sobą?
Są to dwa pistolety, karabin snajperski, miotacz ognia? Oprócz standardowego karabinu szturmowego możesz nosić coś jeszcze. (Nie mówię, że musisz) Pamiętaj, że ekipa graczy powinna się wzajemnie uzupełniać w ewentualnej walce. Wiem, mówiłem, że nie będzie bezmyślnego strzelania z blasterów. Ale przecież jesteście klonami szturmowymi, prawda? Walka to wasze życie.
A wreszcie osobliwość właściwa: różnisz się czymś, co nie zostało wymienione w charakterze? Napisz to tutaj, dodatkowo.
Sekret
Oj tak, każdy, powtarzam, każdy musi mieć sekret. To może być coś banalnego, na przykład twoja słabość do czekolady. Istnieje też możliwość, że przeskrobałeś coś w starej jednostce albo uratowałeś życie kosztem swoich braci. Jesteśmy na forum literackim, ufam, że dacie radę.
Sekret wyślijcie Imperatorowi i nie wpisujcie go w tym temacie. Dalej Mistrz gry będzie nazywany Imperatorem, w porządku?
No dobrze, a teraz skopiuj ten tekst, wpisz dane swojej postaci i wstaw tutaj. Mam nadzieję, że zgłoszą się gracze oraz że nie uraziłem nikogo, pomijając dużą literę przy formach do niego się odwołujących.
Kod:
[b]Numer i przydomek[/b]
[b]Charakter[/b]
[b]Osobliwości[/b]
[i]W czym jesteś dobry, lepszy od innych?[/i]
[i]W czym nie jesteś dobry? Co jest twoją słabością?[/i]
[i]Jaką bronią posługujesz się najchętniej i jaką nosisz ze sobą?[/i]