Via Appia - Forum

Pełna wersja: Dolar, euro i frank szwajcarski
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
wartością człowieka
rządzi dolar
euro
i frank szwajcarski

nie pracujesz
nie ma z ciebie pożytku

nie pracujesz
nie istniejesz

już niedługo
pieniądze staną się bardziej ludzkie
Nie znam się na wierszach, ale mam wrażenie, że uderzyłeś w temat straaaaasznie wyświechtany. Dlatego mi się nie podobało. Co nie zmienia faktu, że sam bym nic lepszego nawet za 100 lat nie napisał.
Być może, że trafiłem w wyświechtany temat. Dzięki za komentarz Smile
Ja się tam na poezji nie znam, ale moim zdaniem nawet w temacie wyświechtanym można odnaleźć coś odkrywczego.
Pierwsza i ostatnia strofa mi się podobają. Jedynie rządzi zmieniłabym na rządzą, ale to takie moje widzi mi się. Strofy środkowe są faktycznie mniej odkrywcze i przez to do mnie nie uderzają. Przydałoby się nad nimi popracować. Najbardziej przypadła mi do gustu końcówka.

Pozdrawiam.
A mi się podobała sama końcówka - ostatni wers.
Mimo, że na temat CHF miałabym dużo do powiedzenia - to jednak ten przekaz mnie nie kupuje. Faktycznie 4 środkowe wersy bym wyrzuciła/ zmieniła..itp.
Dzięki za komentarze. Jeszcze się zastanowię Wink
Oj...Jak dla mnie niezbyt to oryginalne, no i formą nie zachwyca.
Pomysł, tak poruszany przez wielu, ale mam wrażenie, że Ty dopiero zaczynasz robić swoje pierwsze kroki w poezji, mam rację?
Czego oczekuję od wiersza? Ma mnie zbić z pantałyku, wbić się głęboko w moją świadomość i długo tam gościć. Ten wiersz nie spełnia moich oczekiwań, wieczorem nawet nie będę pamiętać o czym pisałam.
Nie śmiem twierdzić, że temat zły, ale wykonanie nie zachwyca, nie rusza mnie. Słabo jak dla mnie tak pusto, łyse słowa, które stają się nicościom.
Może poszukaj gdzie indziej inspiracji? Warto ludzi obserwować, zachowania i przekształcać je, bawić się nimi. No i ćwicz "kolorowanie zdań" bo z warsztatem cieniutko...