Via Appia - Forum

Pełna wersja: Julka cz.I
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Te poranki mnie dobiją. Kiedyś się po prostu nie obudzę – myślę sobie, leniwie podnosząc się z ciepłego łóżka. Spoglądam w okno. Od kilku dni pada. Wszędzie mokro, kwiatki na balkonie zgniły, chomik zdechł. Chyba się utopił. I jak tu kochać Polską pogodę? Marzę teraz o ciepłej kawie, może ona mnie postawi na nogi. Codziennie po przebudzeniu piję kawę. Mogę nie jeść śniadania, ale kawa musi być zawsze. Myślę wtedy o wielu rzeczach. O pracy, choć staram się jak najmniej – przynajmniej w domu, o znajomych, o facetach, o facetach znajomych, o duperelach też mi się zdarza. Gdy jest ciepło, siadam na balkonie i obserwuję ludzi. Niektórzy nawet śmiesznie wyglądają, jakby byli karykaturą czegoś bliżej nieokreślonego. Może karykaturą samych siebie? Szczególnie lubię tą panią z bloku naprzeciwko. Ma małego pieska, chyba chihuahua, nie znam się, ale takie to sczurowate, więc mam prawo twierdzić, ze to właśnie to coś. I nic by w tym nie było dziwnego, gdyby nie fakt, że ów pieseczek ma chyba (na pewno!) więcej ciuchów niż ja. Pewnie nawet ich moja szafa by nie pomieściła, mimo tego, ze jest sporych rozmiarów. Mało istotne już jest, że ze względu na jej wielkość, w połowie jest pusta. Nie, żebym nie miała się w co ubrać, tylko szafa jest zbyt duża na moje niewygórowane potrzeby. I już się poplątałam. Zacznę może od początku.