Via Appia - Forum

Pełna wersja: ja też umiem o miłości!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
miłość to będzie wtedy, gdy
mrugniesz kiedy zamrugam
zapłaczesz kiedy zapłaczę
będziesz potrafił myśleć dla mnie
i - tak jak ja - inaczej


04.09.09
O zdrowej diecie nie masz pojęcia i pewnie nie schudniesz, ale napisałeś całkiem ładny wiersz.

Nie znam się na poezji i nie lubię jej, ale czytam niektóre z prac na forum i odkryłam ostatnio, że czytanie ich, jest dla mnie coraz znośniejsze.

Twój wiersz do mnie przemawia. Jest prosty, ale jednoczesnie mówi o głębokich i prawdziwych uczuciach.
Tylko to mi się nie podoba:

mrugniesz kiedy zamrugam

Skoro dalej piszesz o płaczu, to IMO trafniejsze byłoby tu jakieś mocniejsze pozytywne uczucie, ale co ja tam wiem Wink
pozytywne uczucia można dzielić z każdym

mruganie często jest przedtaktem płaczu
Moim zdaniem jednak nie umiesz o miłości. Wieje nudą, banałem i ogranymi chwytami.

kupić bułki wyprowadzić psa do pracy do znajomych - wyliczanka. Od tego wersu jest już tylko gorzej. Nie, zdecydowanie nie umiesz o miłości...
Cytat:zdecydowanie nie umiesz o miłości...
szkoda ;<

ale wydaje mi się, że miłość właśnie taka jest, nie wiem
pewnie się nie znam
Cytat:kupić bułki wyprowadzić psa do pracy do znajomych

Wyprowadzasz psa do pracy?

Zaczyna się ciekawie, by przejść do nieszczęsnego zdania powyżej. Potem robi się ckliwie i banalnie, by zakończyć się bardzo dobrym wersem. A więc kompozycja klamrowa Tongue Niestety wszystko, co jest w środku siada. Sama budowa też kuleje - ten wers zacytowany na początku jest do podziału (a najlepiej byłoby zmienić kolejność tej wyliczanki), a myślniki w ostatnim wersie totalnie nie pasują.

Po jednej gwiazdce za każdy dobry wers.

2/5
Zbyt długi tytuł jak dla mnie ... i wyrażenie ze słownika wyrazów potocznych.
Cytat:Zbyt długi tytuł jak dla mnie ... i wyrażenie ze słownika wyrazów potocznych.