Via Appia - Forum

Pełna wersja: Redakcja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zamierzam napisać opowiadanie/powieść, ale nie znam się na sztuce pisania. Chodzi o redakcję tekstu - czy ktoś miałby tyle chęci i cierpliwości, by się tego pojąć? Tekst byłby pisany w formie postów i skorygowany, wklejany w pierwotne miejsce
(25-05-2011, 23:26)elek napisał(a): [ -> ]Zamierzam napisać opowiadanie/powieść, ale nie znam się na sztuce pisania. Chodzi o redakcję tekstu - czy ktoś miałby tyle chęci i cierpliwości, by się tego pojąć? Tekst byłby pisany w formie postów i skorygowany, wklejany w pierwotne miejsce

Najpierw w ferworze chciałem napisać "dajesz!".

Ale potem uważnie przeczytałem pierwsze zdanie Twojego postu i... naszły mnie wątpliwości.

Jak zamierzasz napisać, skoro nie znasz swojego rzemiosła? A może je znasz, tylko o tym nie wiesz?

Więc po głębszym zastanowieniu sugeruję nieśmiało, abyś zamieścił gdzieś próbkę - na pewno znajdą się chętni, aby przeczytać i napisać coś "od siebie" na temat Twojego warsztatu.
(26-05-2011, 01:35)maciejslu napisał(a): [ -> ]Najpierw w ferworze chciałem napisać "dajesz!".

Ale potem uważnie przeczytałem pierwsze zdanie Twojego postu i... naszły mnie wątpliwości.

Jak zamierzasz napisać, skoro nie znasz swojego rzemiosła? A może je znasz, tylko o tym nie wiesz?

Więc po głębszym zastanowieniu sugeruję nieśmiało, abyś zamieścił gdzieś próbkę - na pewno znajdą się chętni, aby przeczytać i napisać coś "od siebie" na temat Twojego warsztatu.

Nie wykluczam dawania.

Nie tak do końca nie znam, lecz pisanie jest sztuką, a ja jej nie opanowałem w stopniu wystarczającym.
Mogę pokazać Ci próbkę mojego pisarstwa, która znajduje się na tym forum http://www.inkaustus.pl/showthread.php?tid=5283 oraz
http://www.inkaustus.pl/showthread.php?tid=4200