Via Appia - Forum

Pełna wersja: Pokerowa Twarz (Cała prawda o Mnie)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wiem, to trochę flustrujące,
Że tak trudno w życiu jest.
Chociaż inni może twierdzą,[/font]
Że me życie jest "the best"
Jednak oni nic nie wiedzą,
O tym jak mi trudno tak.
A zanim się zorientują
Rozsypię się w drobny mak.
Mając nadzieję, że nikt nie połapie się
Robię dobrą minę nawet gdy jest źle
Pokazuję twarze dwie,
Każda z nich inna jest
Jednak tak na prawdę w żadnej
Z nich nie ma prawdziwej mnie
Rozdarta między tyloma rzeczami,
Ciągle zajęta trudnymi wyborami.
Mknę przez świat z twarzą uśmiechniętą
A duszę mam jak kartki w koszu pomiętą



Jestem amatorką, to był pierwszy wiersz jaki napisałam
Proszę więc o szczerą ocenę
witaj na Forum!


doczytałem do końca, ale bez satysfakcji. Rymy, to nie moja bajka, rytm wali się na potęgę. Zbyt prosto, zbyt ogólnikowo. Twój wiersz brzmi jak rozmowa telefoniczna z przyjaciółką. Brak jakiejś aury, tajemnicy, dosadnej puenty. Mam wrażenie, ze pisałaś go "na szybko" i "jak wyjdzie, tak będzie, a będzie na pewno ok". Jeśli mogę coś zalecić, to więcej pracy i lektury własnej twórczości. Aha, jeśli stosujesz interpunkcję, to już konsekwentnie w całym wierszu. Walcz dalej.



Czytaj, pisz i komentuj.



Pozdrawiam.
Prościutki tekścić z banalnymi rymikami.

`Że me życie jest "the best"
Jednak oni nic nie wiedzą,
O tym jak mi trudno tak.`


Po pierwsze: ` the best`? Tutaj usprawiedliwieniem dla takiego zwrotu jest chyba tylko rym, prawda? Poezja to nie miejsce na szastanie wszystkim, co nam się rymuje. Czasami opłaca się poszukać trafniejszych słów.
Po drugie: ten tekst niesie w sobie bardzo popularne wśród nastolatków przesłanie. Tak oklepane, że robi się już nudne.
`Wszyscy mi zazdroszczą i mają mnie za fajną, ale nikt mnie nie zna i nie wie , jak mi źle żyć i trudno pokonywać kolejny dzień!`