Via Appia - Forum

Pełna wersja: studiuję poezję wieczorowo
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
widzę jak zwykle -
tłumy

powiem krótko: aby zostać wieszczem
sprawa jest nieco bardziej skomplikowana
niż kiedyś tam

poeta na miarę XXI wieku
nie może się mazać
nie może się ma-

przepraszam
chlip

wtedy zrobiło mi się jakoś głupio
chociaż nie sądzę
żeby to była w jakimś stopniu moja wina

cicho wyszedłem zostawiając
w spokoju tego faceta
i wróciłem do domu

sprawdziłem pocztę (tradycyjną i nie)
zadzwoniłem do urzędu -
aha no rozumiem

nie można się mazać
nie można się ma-
podziwiam wytrwałość w niewytłumaczony, wiecznie takim samym podziale strof. twardyś.
Dzięki, miriad. Po prostu lubię ten układ.

Pozdrawiam ciepło.
Ja po prostu widzę, że ci się klaruje ciekawy tom. Choć fakt, że wszelkie odniesienia, choćby echem, nawet żartobliwym, jak powyżej, do metapoetyki, wiersza w wierszu i wiersza o poecie i pojawiającym się z miejsca - wierszem (itd., itp, etc.), także w tekście, to znane i ... mimo protestów, ciągle używane, także (a czasem- zwłaszcza) przez oponujących.;-)

Jest fajnie, a to chyba dobrze. Układ wersów. Ni nowy, ni stary. Konsekwencja? Własny styl? Czy to ważne, skoro jest fajnie. No...

a mnie się nie chce konstruktywnie, bo ... jak napisałem... jest... no!;-)

Ave ArS

P.S.
A poza tym tytuł ma 'cojones", a to cenię, jako Czytelnik. Jako facet. Ma być cojones, coby nie zdehnelować poezji, albo jeszcze gorzej, z drugiego bieguna, nie zbukowszczyć kontynuacją "ćmy barowej", jak ta "lala".;-)
Dzięki za poświęcenie czasu, chmurnoryjny. Smile To miłe, że się spodobało.

Kłaniam się.
Są i mądre stwierdzenia i zwykłe chlip Smile Coraz bardziej lubię czytać te lekkie wiersze.
Cześć, Wojtek, dobry ten wiersz, ale myślałam nad nim trochę.
Zapis jest chaotyczny - masz tam fragment wypowiedzi "tego faceta" - mogłeś to jakoś wyróżnić.