Via Appia - Forum

Pełna wersja: Dżunglonofobia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Sam nie wiem, który to już dzień gubię się w tym buszu. Wszędzie zieleń, zieleń aż do wyrzygania substancji w tym samym kolorze.
Mgła. Nade mną śmieją się figlarne małpy obejmujące liany, pode mną - małe mrówki. Tych jest mało, ale o stokroć wolę ich milczenie, aniżeli te głupkowate małpiszony. No, czy głupkowate w sumie nie jestem pewien ze względu na ich spryt albo odziedziczony po wężach albo wpojony przez goryli. Zrobią wszystko dla bananów, tak jak mrówki w celu jeszcze większych wyników pracy. Naprawdę nie pojmuję jak wędrówka po dżungli może być ciekawa, tylko tu zieleń i zieleń, nawet ja w tej chwili jestem zielony. Obok jeziora koala zrywa liście eukaliptusa. Oho, idzie Pan Słoń Detektyw, który trąbi, gdy zauważy coś niezgodnego z "harmonią'. Tego w sumie lubię, aczkolwiek czasem porusza się jak w składzie porcelany. Jakieś trucizny na lewo, lepiej je ominę. Eh, usiądę sobie pod tym baobabem, w cieniu przynajmniej. Kurara z oczu. Nie ma jak zebrać myśli, dżungla ma swoje prawo. Prawo hałasu i zarażającego zielonością chaosu. Spazmy i pląsy. Ostatnio, kiedy chciałem się dosiąść przy jednym z tych murzynów, ten mi "hua-huhuha!" i musiałem wchodzić na górę kilka kilometrów, żeby tam odpocząć, o ile można uczynić to w tym zzieleniałym miejscu. Ci mniej ucywilizowani nie lubią gringo, zawsze tylko "hua-huhuha!", co kapucynki potęgują szalonym, zielonicznym śmiechem. Małpki tańczą na zieleniuchnym stole. Ornamenty. Tych tu dużo, niemal żadnego nie rozumiem. Większość pobawi się w dżungli, a później z powrotem do zoo, do klatki. "Hua-huhuha!" cholernie zaraża, pobyt w dżungli to walka o przetrwanie, nawet poza nią zachowuje się zieleń strachu. A więc siedzę sobie pod baobabem i obserwuję dzikie zwierzęta. Przykry widok. Mięsożercy zjadają roślinożerców, małpy każą mrówkom robić im banany.