Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"kochankowie"
#1
Naturą twoją dzicz nieokiełznana,
życie w niewoli pod przykrywką codzienności
jest dla Ciebie niebezpiecznym wyzwaniem.
Zabija wszystko co w Tobie i z Ciebie wypływa.
Nienawidzisz umysłu podsuwającego Ci obrazy naszych więzień,
łączących się w buncie i rozkoszy.
Bunt jest częścią każdego niewolnika,
dorośleje w nim, by wybuchnąć i wyzwolić najskrytsze pragnienia .
Niewolnik po rewolucji staje się wolny i bogatszy o zakazaną jemu wiedzę.
Jako wolny człowiek instynktownie obiera nową drogę,
stawia niepewnie niby najważniejsze w życiu pierwsze kroki.
Przeznaczeniu daje w twarz, zrzucając stygmaty niewoli i tworzy nowy, nieznany dotąd świat.
Kolejne rozdziały tej historii napisze osobno każde z nas….

Czy mogłabym prosić o kilka słów komentarza?
jestem ciekawa co o tym myślicie ..
Odpowiedz
#2
Hmmm nie wiem jak to ocenić... Bardziej widzę w tym tworze miniaturę literacką niż wiersz...

Cytat:o zakazaną jemu wiedzę.
czy tu nie powinno być przypadkiem 'mu'?

Wybacz mi, ale nie widzę w tym poezji.
Gdybyś poskracała te zdania, przerobiła Imho byłoby lepiej.

Zastanów się... Może przerób to na miniaturę literacką...?

Ale ćwicz dalej i komentuj, inaczej z komentarzami do Twoich tekstów może być krucho...


pozdrawiam,
Kali
Rezygnuję z udzielania się na forum.
Wszystkim, którzy na to zasługują, wielkie dzięki za poświęcony czas i uwagę.
Odpowiedz
#3
Za dużo epiki,za mało liryki. Trudno nawet powiedzieć by Twój utwór był wierszem. To jest bardziej taki miniaturowy esej czy też miniatura literacka. Imho słownictwo bez zastrzeżeń,tak samo z oryginalnością przesłania.

Pozdrawiam
X
Jeśli masz jakieś pytanie,problem,zachciankę,marzenie lub potrzebujesz pomocy to wal śmiało. Postaram się odpowiedzieć/pomóc/spełnić o co prosisz. W końcu od tego też jestem.

X
Odpowiedz
#4
mam wrażenie, że czytam artykuł albo felieton. Treść jest ok, ale to chyba nie ten dział... Zastanów się, Autorze.






Pozdrawiam.
G.A.S - Groteska, Absurd, Surrealizm.
Odpowiedz
#5
Polecam lekturę Vademecum młodego poety zamieszczonego przez Kheirę - http://www.inkaustus.pl/showthread.php?tid=796 Warto się z tym zapoznać.
Rezygnuję z udzielania się na forum.
Wszystkim, którzy na to zasługują, wielkie dzięki za poświęcony czas i uwagę.
Odpowiedz
#6
Dziękuję za wszystkie posty, jest to mój pierwszy tekst umieszczony na forum. Rzeczywiście może spróbuję bardziej go rozwinąć.Smile

Dzięki Kail za sugestię z tym Vademecum, przydało się ....
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości