Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.
#1
......
#2
Niesamowita narracja. Jedynym jego mankamentem jest strona edycyjna. Strasznie ciężko czyta się tekst bez akapitów, pozbawiony światła. Wzrok strasznie się męczy i trudno wyłapać sens. Zwłaszcza, że Twój styl charakteryzuje się długimi, wielokrotnie i podrzędnie złożonymi zdaniami. Powiem prywatnie: nie lubię takich skomplikowanych fraz, ale tutaj, w tej narracji niesamowicie pasują do stworzonego przez Ciebie konsekwentnie klimatu purosensu.
Popracuj, proszę nad stroną wizualną...
[Obrazek: oscar.jpg]
#3
Oto utwór wyróżniony przez naszych użytkowników w konkursie na prozę Listopada 2018.

Serdecznie GRATULUJEMY [Obrazek: smile.gif]

I oczywiście 5*
#4
Potrafisz bardzo płynnie budować zdania, to wyczucie jest w prozie wielkim atutem, albo nawet wymogiem, ale weź daj odetchnąć czytelnikowi, bo mózg człowieka w końcu nie ogarnia takiej zbitki z przyczyn czysto biologicznych. Akapity i Tobie pozwolą lepiej redagować tekst, inaczej będziesz się w niuansach  technicznych siłą rzeczy gubił. Piszę tak dużo, bo widzę spory talent w budowie tych zdań, czasami niepotrzebnie przedłużanych, więc fajnie by było poczytać coś ambitniejszego. Z akapitami, rzecz jasna.
[Obrazek: Piecz1.jpg]
"Z ludźmi żyj, jakby widziany przez Boga. Z Bogiem rozmawiaj, jakby słyszany przez ludzi".
Lucjusz Anneusz Seneka


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości