Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zamojskie Spotkania z Fantastyką 2013
#1
[Obrazek: 94960186173b2.png]

Zamojskie Spotkania z Fantastyką (w skrócie ZSzeF) to organizowana corocznie przez Zamojskie Stowarzyszenie Kulturalne "Czerwony Smok" impreza zrzeszająca miłośników fantastyki z całej Polski. Konwencja tegorocznej, jedenastej już edycji konwentu to podróże w czasie. Uruchamiajcie swoje DeLorean'y, budujcie wehikuły czasu i 20 września 2013 przybywajcie tłumnie, by spędzić 3 dni we wspaniałej atmosferze.
Co czeka Was na 11. ZSzeFie? Intrygujące prelekcje, legendarne konkursy, oszałamiające pokazy i, przede wszystkim, niezwykli ludzie.
Tak więc... zapraszamy.
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie konwentu.

W tym wątku znajdziecie wszystkie newsy dotyczące imprezy. Jeżeli macie jakieś pytania, z chęcią odpowiemy. Polubcie nas też na facebooku!
Konwent został objęty patronatem przez Via Appia.
Odpowiedz
#2
Tak, tak. Macham z Zamościa. Cool
nie jestem zupą pomidorową,
żeby mnie wszyscy mieli lubić
Odpowiedz
#3
Konkurs na opowiadanie konwentowe - ZSzeF 2013!

Organizatorzy Zamojskich Spotkań z Fantastyką - stowarzyszenie „Czerwony Smok” - ogłaszają ogólnopolski konkurs literacki pod nazwą „Nadszaniec fantastyki"! Tak jak historyczne nadszańce były kiedyś częścią fortyfikacji, broniącej miasto przed najeźdźcami, tak nasz konkurs ma na celu umacnianie i wspomaganie debiutantów pióra, którzy upodobali sobie tematykę fantastyczną.

Główną nagrodą w konkursie jest publikacja zwycięskiej pracy w gazecie „Skafander” oraz w głównym informatorze ZSzeFu 2013 oraz, przede wszystkim, literacki puchar Czerwonego Smoka. Nie są to jednak jedyne nagrody! Uczestnicy konkursu mogą liczyć również na nagrody rzeczowe (m.in. wartościowe pakiety książkowe). Zgodnie z konwencją tegorocznego ZszeFu tematyka nadsyłanych prac powinna dotyczyć motywu podróży w czasie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się w regulaminie (zakładka konkursy strony internetowej Zamojskich Spotkań z Fantastyką http://zszef2k13.zskcs.info). Konkurs trwa do 25 sierpnia 2013 roku.
Odpowiedz
#4
(12-05-2013, 21:32)Apneah napisał(a): Konkurs na opowiadanie konwentowe - ZSzeF 2013!
Zgodnie z konwencją tegorocznego ZszeFu tematyka nadsyłanych prac powinna dotyczyć motywu podróży w czasie.

Piszę się na to.Big Grin Noszę w głowie już od roku opko o takiej tematyce, jest w końcu impuls, by je napisać!Tongue

Odpowiedz
#5
Nigdy w życiu nie byłam na żadnym konwencie. Z tego też względu chętnie wybrałabym się do Zamościa tym bardziej, iż mieszkam całkiem niedaleko. Smile
Odpowiedz
#6
Zapraszamy! Zobaczycie, że naprawdę warto ;]
WYGRAJ KSIAŻKĘ "BELLADONNA"
Zamojskie Stowarzyszenie Kulturalne "Czerwony Smok" oraz Gazeta "Skafander" zaprasza do wzięcia udziału w drugim konkursie poprzedzającym XI Zamojskie Spotkania z Fantastyką. Tym razem do wygrania jest książka "Belladonna" autorstwa Anne Bishop, ufundowana przez Wydawnictwo Initium.
Aby otrzymać książkę, należy odpowiedzieć na jedno proste pytanie, które brzmi: "Czym jest efemera" Odpowiedz prosimy wysłać na e-maila: skafander.info@gmail.com
Nagroda zostanie przesłana do zwycięzcy drogą pocztową.
Życzymy powodzenia!

[Obrazek: ec0773ba45d6a.jpg]

Odpowiedz
#7
Zgłoś propozycję programu na ZSzeF!

Już od dzisiaj możecie zgłaszać swoje punkty programu na tegoroczną edycję konwentu. Pamiętajcie, że konwencją 11. ZSzeFu są podróże w czasie, więc wszystko, co nawiązuje do tej tematyki jest najmilej widziane.

Dla prelegentów przewidziane są następujące zniżki:
50% – LARP/sesja RPG
30% – 1 punkt programu
60% – 2 punkty programu
100% – 3 punkty programu/pokaz/przedstawienie
Zgłoszenia i ewentualne pytania przesyłajcie na adres: apok@vp.pl

Wrzesień już niedługo!






Koszty akredytacji ZSzeFu ustalone!


Pełna, czyli trzydniowa akredytacja 11. ZSzeFu będzie wynosiła 15zł.

Cennik za poszczególne dni konwentu przedstawia się następująco:
Piątek (20 września) – 5zł
Sobota (21 września) – 10zł
Niedziela (22 września) – 5zł

A tak wyglądają zniżki (obowiązujące tylko przy pełnej akredytacji):
1 punkt programu – 30%
2 punkty programu – 60%
3 punkty programu – 100% – darmowa akredytacja
Pokaz/przedstawienie – 100% – darmowa akredytacja
LARP/sesja RPG – 50%
Cosplay – 50%
Obsługa – 100% – darmowa akredytacja

Dodatkowo obowiązuje zniżka 50% za dojazd z odległości powyżej 150 km przyznawana po okazaniu dowodu osobistego.
Odpowiedz
#8
Konkurs Cosplay –– ZSzeF 2013

Jak w poprzednich latach, tak i w tym roku, organizatorzy Zamojskich Spotkań z Fantastyką zapowiadają konkurs cosplay. Tematyka przebrań jest ogólnofantastyczna, ale pamiętajcie, że tematem przewodnim 11. ZSzeFu są podróże w czasie i cosplay w takiej konwencji będzie najbardziej mile widziany. Pula nagród dla zwycięzców zawiera m.in. pakiety książkowe, gry planszowe i fantastyczne smocze figurki.
Zapisy odbędą się bezpośrednio na konwencie.

[Obrazek: i7ps.jpg]

Udział w konkursie jest równoważny ze zniżką przy akredytacji – 50% (zwrotne po rozstrzygnięciu).
Do przygotowania został już tylko ponad miesiąc!
Odpowiedz
#9
Bitewniaki – ZSzeF 2013

Jak co roku sekcja bitewniakowa Czerwonego Smoka dokłada swoją cegłę do ZSzeFowych atrakcji. W tym roku w programie m.in.: turniej bitewniaka Warhammer 40K, planszówka Relic (na bazie Talizmanu), pokaz i turniej BloodBowla. Więcej szczegółów wkrótce!

[Obrazek: 0jlr.jpg]

Odpowiedz
#10
Spotkanie z Jakubem Ćwiekiem w Zamościu

Organizatorzy ZSzeFu 2013 – Stowarzyszenie Kulturalne „Czerwony Smok” – zapraszają w dniu 8 września na spotkanie autorskie z Jakubem Ćwiekiem w ramach trasy Rock & Read. Będzie to swego rodzaju zapowiedź 11. edycji Zamojskich Spotkań z Fantastyką, która (jak mamy nadzieję) da Wam przedsmak tegorocznego ZSzeFu i jeszcze bardziej zachęci Was do wzięcia w nim udziału.

Niedziela, 8 września. Galeria Twierdza (Księgarnia Matras) w Zamościu. Godzina: 15.00.

[Obrazek: pcxr.jpg]
Odpowiedz
#11
ZSzeF 2013 czeka na punkty programu!

Organizatorzy tegorocznego ZSzeFu przypominają o możliwości zgłaszania punktów programu. Czekamy na propozycje prelekcji, konkursów, pokazów... Pamiętajcie o konwencji konwentu: program związany z motywem podróży w czasie będzie dla nas szczególnie mile widziany. Zgłoszenia/ewentualne pytania możecie przesyłać do Pawła Jamroża na adres: apok@vp.pl

Dodatkowo: organizatorom szczególnie zależy na stworzeniu rozbudowanego bloku LARP-ów i sesji RPG na tegorocznym konwencie, dlatego szczerze liczą na przypływ pomocy z zewnątrz. Na zgłoszenia od mistrzów gry pod adresem: athraedal@gmail.com czeka Maciek Próchnicki.

Deadline: 11 września, 23:59.

Dla przypomnienia: zniżki akredytacyjne dla prelegentów wyglądają następująco:
1 punkt programu – 30%
2 punkt programu – 60%
3 punkt programu – 100%
Pokaz/przedstawienie – 100%
Odpowiedz
#12
Spotkanie autorskie z Michałem Gołkowskim – ZSzeF 2013

[Obrazek: vswit1.jpg]

W ciągu minionych dziesięciu edycji Zamojskich Spotkań z Fantastyką zaproszenia na konwent przyjęli m.in. Andrzej Pilipiuk, Jacek Komuda czy Jakub Ćwiek. W tym roku organizatorzy postanowili postawić na nową twarz polskiej twórczości postapokaliptycznej. Gościem specjalnym, który na 11. ZSzeFie opowie o swoim literackim debiucie i współpracy z Fabryką Słów będzie autor powieści „Ołowiany Świt” – Michał Gołkowski. Poprowadzi on także prelekcję pt.: "S.T.A.L.K.E.R. – gra vs. książka. Proza życia czy raczej epickość akcji - czego oczekuje dzisiejszy odbiorca?".

Zapraszamy!




Gamesroom na ZSzeFie 2013

Jak podczas poprzednich edycji, tak i na 11. ZSzeFie gamesroom z pewnością nie zawiedzie! Już teraz szczególnie zapraszamy Was na turniej gry Labirynth wydawnictwa Let's Play, które jest jednym ze sponsorów tegorocznego konwentu. Szeroki wybór planszówek na konwencie zapewni również wydawnictwo Galakta.

Zapowiedziane także zostały już turnieje takich gier jak: Activity, Cytadela czy Neuroshima HEX oraz specjalny event dla fanów karcianki Magic The Gathering.

Każdy znajdzie coś dla siebie.

Zapraszamy!
Odpowiedz
#13
Stoiska na ZSzeFie

Fanów bitewianiaków zapraszamy na stoisko i prezentację jednego z naszych sponsorów: FarStach zajmującej się tworzeniem terenokreacji do gier bitewnych: http://makiety.npx.pl/news.php

Oprócz tego na konwencie wystawią się również: zamojska księgarnia na Rynku Solnym, CKU, ARTFOX i grupa Okashii Ookami.

Możecie również spodziewać się stoiska z ręcznie robioną biżuterią i prawdopodobnie również pani z watą cukrową. ;]

ZSzeF już za 4 dni!



Ivo Vuco na ZSzeFie!

Drugim gościem specjalnym na 11. ZSzeFie będzie Ivo Vuco – polski pisarz serbskiego pochodzenia; prozaik, nowelista, felietonista i podróżnik. Autor powieści „Synonim zła”.

[Obrazek: ilpr.jpg]

Więcej o jego autorskim debiucie możecie dowiedzieć się tutaj: https://www.facebook.com/SynonimZ

Zapraszamy!
Odpowiedz
#14
Już w ten weekend – ZSzeF 2013!

Pełna godzinowa rozpiska programowa pojawiła się już na stronie internetowej konwentu. Z wykazem atrakcji możecie zapoznać się tutaj: http://konwent.zskcs.info/prog.html
Szczególnie zapraszamy na autorskie przedstawienie członków Sekcji Teatralnej „Trupa” Zamojskiego Stowarzyszenia Kulturalnego „Czerwony Smok” oraz na pokaz fireshow zaprzyjaźnionej grupy „Utopia”.

O wszystkich pozostałych atrakcjach i mini-eventach możecie dowiedzieć się śledząc wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/323381787774885/
W najbliższym czasie pojawi się tam również konkurs, w którym zwycięzca otrzyma spory pakiet książkowy wydawnictwa Videograf – jednego z głównych sponsorów konwentu.
Odpowiedz
#15
Polski. Konwencja tegorocznej, jedenastej już edycji konwentu to podróże w czasie. Uruchamiajcie swoje DeLorean'y, budujcie wehikuły czasu i 20 września 2013 przybywajcie tłumnie, by spędzić 3 dni we wspaniałej atmosferze.
Co czeka Was na 11. ZSzeFie? Intrygujące prelekcje, legendarne konkursy, oszałamiające pokazy i, przede wszystkim, niezwykli ludzie.
Tak więc... zapraszamy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości