Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku!
#1
W związku z zawartą niedawno współpracą z portalem www.rw2010.pl chciałbym zachęcić Was, drodzy użytkownicy, do rzucenia okiem na owy serwis.

Otóż wydać swoje utwory możemy na różne sposoby - droga elektroniczna jest jedną z nich. Często jednak nie mamy odpowiedniego miejsca, żeby wyeksponować swoją twórczość i móc coś na niej zarobić.

RW2010 pozwala swoim użytkownikom na w pełni darmowe opublikowanie materiału literackiego pod postacią pliku PDF lub w dwóch popularnych formatach obsługiwanych przez czytniki e-booków: epub i mobi.

Portal zapewnia bezpłatną konwersję utworu literackiego do dwóch ostatnich formatów.

Tylko od nas zależy jaka będzie ostateczna cena umieszczanego przez nas utworu literackiego, choć musi się ona zawierać w przedziale 0-10 zł. 50% zysku ze sprzedanych tekstów zasila nasze konto dopóki nie zrezygnujemy z usług serwisu.

Jeżeli autor (czyli w tym przypadku my) wyrazi taką chęć, możliwe będzie przydzielenie jego tekstowi numeru ISBN, który umożliwi szerszą dystrybucję naszego utworu m.in. poprzez obowiązkowe umieszczanie jego kopii w dużych bibliotekach takich jak Biblioteka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dodatkowo, jeżeli autor sprzeda kilka tysięcy kopii swojego utworu, wtedy za jego zgodą serwis RW2010 gwarantuje druk papierowy całkowicie bezpłatnie z uwzględnieniem takich czynności jak wykonanie projektu okładki czy redakcja tekstu.

Zachęcam do zapoznania się z serwisem RW2010.

Odpowiedz
#2
Hmm... Strona wygląda zachęcająco. Muszę ją bliżej poznać, jak tylko chwilkę dłuższą na to znajdę. Powiem, że zachęca mnie takie rozwiązanie. Zawsze to jakaś forma wybicia się Wink
Nie wszyscy mogą być aniołami, ale każdy może być człowiekiem.

Odpowiedz
#3
Witam serdecznie!

Dodam tylko, że wprowadziliśmy dwie nowe rzeczy: na życzenie Autora możemy nadawać numer ISBN jego publikacji (choć to dotyczy raczej większych form, czyli co najmniej zbioru opowiadań), oraz wprowadziliśmy usługę "korekcji tekstów" - czyli wstępnej ich redakcji i korekty przed publikacją. Oczywiście - obie te rzeczy są bezpłatne.
Pozdrawiam
Maciej Ślużyński
http://www.rw2010.pl
Rewolucja wydawnicza nadeszła!
Odpowiedz
#4
Macieju, coraz ciekawiej. Życzę powodzenia i udanego rozwoju Smile
Odpowiedz
#5
(15-06-2011, 13:34)Zguba napisał(a): Macieju, coraz ciekawiej. Życzę powodzenia i udanego rozwoju Smile

Za życzenia dziękuję i serdecznie zapraszam do publikacji.

Wiadomość z ostatniej chwili - przyjaciel z forum e-czytników zrobi dla nas plugin do programu Calibre, tak aby oferta RW2010 wyświetlała się w tym programie, z możliwością pobrania bezpośrednio z poziomy Calibre.

No i mamy już pierwszą recenzję zewnętrzną: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/104190/pi...nia2821474
Pozdrawiam
Maciej Ślużyński
http://www.rw2010.pl
Rewolucja wydawnicza nadeszła!
Odpowiedz
#6
Wiadomość z ostatniej chwili:

w czerwcu zapraszamy na premierę i debiut, czyli takie "dwa w jednym" Wink

Pierwsza powieść Agnieszki Turzynieckiej "Kres i Zaginiona" - to kryminał. Klasyczny, a zarazem nowatorski, dzięki zastosowanym zabiegom stylistycznym. Szczegółów nie zdradzam Big Grin

U nas - "Kres i Zaginiona" to premiera miesiąca. Zapraszam!

http://www.rw2010.pl/go.live.php/PL-H6/p...0zaginiona

Książka dostępna w formatach pdf, epub i mobi.

Premiera - 17 czerwca 2011.
Pozdrawiam
Maciej Ślużyński
http://www.rw2010.pl
Rewolucja wydawnicza nadeszła!
Odpowiedz
#7
Wydaje.pl też ma niezłą ofertę. Publikacja jest darmowa, można zamówić druk, usługi wydawnicze, graficzne i tłumaczenia. A przy okazji nie mają tekstu na wyłączność.
Odpowiedz
#8
I znów... Mało wiarygodna reklama, która według mnie nie buduje pozytywnego wizerunku marki.
Pozdrawiam
Maciej Ślużyński
http://www.rw2010.pl
Rewolucja wydawnicza nadeszła!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości