Wokal nagrywany na cyfrowym aparacie HD, bez stresu
#1
Poprostu zapraszam do przesłuchania.
Bez napinki.




http://www.youtube.com/watch?v=2S5APLxg7qs
Odpowiedz
#2
Głos masz niezły. Poczucie rytmu też jakieś tam jest. Co do tekstu się nie wypowiem, tak samo, co do bitu, bowiem to mi całkiem nie leży.

Głos niezły - taki sam jak większość polskich raperów [dzisiejszych]. No i momentami [tak jak większość p.r.] kończysz słowa na "om" - to też charakterystyczne.
Odpowiedz
#3
Fajne, mi się podoba. Flow poprawne, pokombinowałbym ze zmianami tempa rymowania, może jakieś poczwórne itp. Ale jak na nagrywkę na aparat na prawdę w porządku. Pytanie mam - co to za bit? Z jakiego kawałka/kto zrobił? Jak możesz to podrzuć link do instrumentala. Pozdro.
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom! Just call me F.
Odpowiedz
#4
Wink 
"Jak większość polskich raperów [dzisiejszych]."
Miło, że przyrównałaś do masy. Dodgy

Ale kumam o co kaman.
"co by" nie było. xd
Tekst, to raczej taki luzak, bez napinania właśnie.
Słowa na "om" ?

daje siłe pytasz kto spytaj skąd
(...)
Twój brak kontroli dla mnie jest zwykłą pożywką
Twój brak kontroli dla mnie jest zwykłą odżywką

O to chodzi ?
Bo w tekście nie doszukałem się więcej tego typu podobnych.
Może rozwiń myśl xd

Fitel; co to znaczy tempo rymowania poczwórne ?
Sorry, ale niezbyt rozumiem xd
Może przykład na jakimś kawałku, gdzie jest taki moment ?
A co do beat'u, to podaj e-mail, wyślę Ci paczkę w której posiadaniu jestem.
Masa naprawdę niezłych beat'ów.
Youtube, ma tego pod dostatkiem jakby co.

Pzdr i dzięki za opinię.Wink
Odpowiedz
#5
Tak, chodziło mi chyba o te dwie końcówki, które zakończyłeś na "om"
Odpowiedz
#6
Podoba mi się twój głos. Jak dla mnie ma to coś. Mi się podoba.
Też cię kocham.
Odpowiedz
#7
(15-04-2011, 11:39)MrSelfes napisał(a): Fitel; co to znaczy tempo rymowania poczwórne ?
Sorry, ale niezbyt rozumiem xd
Może przykład na jakimś kawałku, gdzie jest taki moment ?
A co do beat'u, to podaj e-mail, wyślę Ci paczkę w której posiadaniu jestem.
Masa naprawdę niezłych beat'ów.
Youtube, ma tego pod dostatkiem jakby co.

Pzdr i dzięki za opinię.Wink

chodzi mu zapewne o coś takiego:

Co to będzie, co to będzie?
Coraz więcej ludzi dookoła mnie wszędzie
Razem z nimi do przodu, nie obracam się na pięcie
Saga trwa, wypowiedziane zaklęcie
Ci co nie wierzyli byli w błędzie
Tak, ja wiem gdzie, co i jak w tym zamęcie
Jestem typem typa, który ma o tym pojęcie
Słów cięcie, gięcie oto me zajęcie

Posłuchaj sobie gurala, rafiego, fokusa i ostrego zważając na tekst nie tylko na muzykę.
powtarzanie tego samego rymu przez parę linijek, nie wiem jak to specjalistycznie powiedzieć. ;]

„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#8
Głos masz ok. Tylko po 20 sekundach wyłączyłam, bo pomyślałam pierdzielnę tu zaraz z nudów.
Zmień coś z rytmem, bo usnąć można.
Ogólnie lubię tylko pewien rap, więc sie, co do beatu i tekstu nie wypowiem. Flow masz niezłe, ciekawe jak poradziłbyś sobie z jakimś innym taktem. Spróbuj nagrać coś nieswojego i nie ''bez napinki'' Angel
Odpowiedz
#9
Miałem chwilkę czasu i przesłuchałem dwa Twoje kawałki. Ten drugi ma bit Pezeta Big Grin To tylko słuchając kawałek zauważyłem i podejrzewam, że dużo osób tak miało. Używaj mało znanych bitów. Taka mała rada. Załatw sobie ewentualnie FL Studio i sam popróbuj coś tworzyć. Na ******** jest z tego co pamiętaj cała wersja z dodatkowymi dźwiękami więc można poczarować.
Flow jakieś jest tylko trzeba wytrenować jak to mój kolega z pracy mówi. ;]
Dla ćwiczeń zaproponowałbym Ci kawałek Fokusa - V.I.P.
Popróbuj pojechać inne kawałki Fokusa, Pezeta, Łony. Nie chodzi o to byś kopiował ale dużo można się nauczyć tak próbując.

Wątek ocenzurowano. -rr-
„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#10
Najpierw rzeczy dobre - masz niezły głos.

Teraz rzeczy złe - pominę tekst już nawet, ale flow tak jak w tym kawałku po angielsku, czyli Waszka G, KDK i te klimaty. Także "trza trenować", bo jest słabo. No i dykcja też mocno kuleje.
Odpowiedz
#11
Klawe.
Widać, że czerpiesz pełną garścią z dawnych, oldskulowych mistrzów hip-hopu.
Ma poziom.
Nie zaatakuję.
Pochwalę.
Odpowiedz
#12
Nie wiem jakich 'oldskulowych' raperów słuchałeś, aczkolwiek nie przypomina mi to dobrej klasyki HH.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości