Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam
#1
Wink 
Witam. Znalazłem to forum przed kilkoma chwilami i pobierznie przejrzałem kilka działów. Kiedyś ludzie powiedzieli że chcieliby przeczytać moją książkę więc postanowiłem sprawdzić ile można na tym zarobić. Niezbyt wiele na prozie, a na poezji jeszcze mniej. W Drugim etapie swoich działań postanowiłem odwiedzić jakieś forum literackie i trafiłem na wasze. I już wiem co odpowiada za ten stan rzeczy. Pozwólcie że zaprezentuję wam swój wiersz, limeryk (nie wiem jak to nazwać ponieważ z pierwszego wykształcenia jestem prostym rolnikiem, a z drugiego niedoszłym jeszcze ekonomistą) który napisałem w ciągu 1,5 może 2,5 minut taki freestyle poetycki więc dziewczyny pokażcie cy ... na co was stać i oceńcie moje wypociny.

"Piszą wszyscy, to i ja napisze
zdaje mi się że coś wam wiszę

Piszą wszyscy, bo to modne
w dni cieplejsze i dni chłodne

Piszą wszyscy, nie dla pieniędzy
to artyści, chcą żyć w nędzy

Piszą wszyscy, zgoda - oryginalnie
każdy coś od siebie doda - walnie

Piszą wszyscy, wiersze bez rymu
to jak piwo bez alko, papieros bez dymu

Piszą wszyscy, piszą ładnie
mają fleksje, wątki, składnie

Piszą wszyscy, starzy , młodzi
lecz im z tego h..j wychodzi "


Z góry przepraszam jeśli ktoś poczuje się urażony, ale jestem tylko prostym człowiekiem. Można by powiedzieć że ze wsi jestem Big Grin .

Pozdrawiam wszystkich, Mateusz (23 l.)
Odpowiedz
#2
Pokazuję cy...
Oceniam:
to jest beznadziejnie banalne - zarówno w koncepcie, jak i w formie.
To nie jest limeryk. To jest fraszka. Fraszka autotematyczna - czyli pisanie o pisaniu.
Nieśmieszna. Nieporadna - z dowcipem prowincjonalnym.

I zgodzę się, że zamieszczania takich wypoc...wierszy jest jedynym sposobem, żeby dowiedzieć się, że poezja nie jest Twoim przeznaczeniem 1.5 minuty wprawdzie napisze się wiersz, ale... można je spożytkować inaczej (np. oglądając cy... krytyczki)

Masz rację - kończ ekonomię. Uprawiaj.