Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Widziałem taki kraj... (erekcjato)
#31
Panowie, naprawdę nikt nie ma ochoty na kolejny odcinek telenoweli pt. "Mirka z Maćkiem wojny o rytm".
Daliście sobie po razie, a teraz proszę o spokój.
Jako że zazwyczaj prośby nie skutkują, od  razu zapowiadam, że będę rozdawał czasowe bany bez ostrzeżenia.
Odpowiedz
#32
Przecież nikt nie jest przymuszany do czytania tych wojen
Odpowiedz
#33
(21-07-2020, 05:28)mirek13 napisał(a): Tak się składa DM, że doskonale widać, że autor pisze pod rytm tylko nigdy mu nie wychodzi.
A kiedy ktoś mu o tym napisze natychmiast ubiera to w wersję o wierszu wolnym, który istotnie rytmu nie wymaga.
Ale widać dla normalnego, poetyckiego oka jak się bidula stara.
Na pewnym portalu pisywał limeryki, które ewidentnie potrzebują rytmu.
I zawsze tego rytmu nie miał, co mu pisałem.
Od tego czasu jestem jego śmiertelnym wrogiem.

Lepiej by napisał jakie inwektywy używał w dyskusjach ze mną, jak dostawał za to 14 dniowe bany i był na czarnej liście Admina.
Gdyby chodziło o rytm -pół biedy -można zawsze go poprawić . Limeryki na przykład ilością zgłosek w wersie.
Niestety braku ogłady i kultury na portalu nie zawsze da się nauczyć. A czy zawsze rytmu nie było ?
Nie do końca to prawda bo moje wiersze to często wiersze wolne. Oponent tego nie uznaje
ale to jego problem.Złośliwie używa słowa ,,nigdy,, bo sam nigdy nie okazał mi szacunku.
DM ty  wiesz przecież doskonale ,że czepia się o to wyłącznie mnie.Nie ma mnie na tamtych portalach to robi to tutaj...
i to byłoby na tyle w kwestii wyjaśnienia.
Odpowiedz
#34
A jednak to ty ocierałeś się o chamstwo, groźby i granicę prawa, a nie ja.
To ty z tego powodu odszedłeś z dwœch portali, a nie ja Smile
Odpowiedz
#35
(21-07-2020, 08:20)mirek13 napisał(a): A jednak to ty ocierałeś się o chamstwo, groźby i granicę prawa, a nie ja.
To ty z tego powodu odszedłeś z dwœch portali, a nie ja Smile

ODSZEDŁEM  wyłącznie z powodu twojego hejtu i ustawicznego nękania mojej osoby.
Proszę za Gunnarem - zakończ choć tutaj tę wojnę i przestań kłamać.
Odpowiedz
#36
(21-07-2020, 10:24)Maciek.J napisał(a):
(21-07-2020, 08:20)mirek13 napisał(a): A jednak to ty ocierałeś się o chamstwo, groźby i granicę prawa, a nie ja.
To ty z tego powodu odszedłeś z dwœch portali, a nie ja Smile

ODSZEDŁEM  wyłącznie z powodu twojego hejtu i ustawicznego nękania mojej osoby.
Proszę za Gunnarem - zakończ choć tutaj tę wojnę i przestań kłamać.

SpokoSmile
Zaczepiłeś mnie za prawdziwy koment i jestem i będę.
Czekam na następne twory.
I nikt biedaku nie reagował jak tak cierpiałeś przeze mnie?
Sam wcześniej przyznałeś, że dałeś dupy, a teraz ja kłamię?
Jesteś ciężko chory i niech wszyscy tu wiedzą jaki naprawdę.
Tylko ty, Boguś i walnięta hal robiła oborę na portalach.
Tutaj jacy święci.
To tyle
Reszta merytorycznych komentarzy przy następnych dziełach rytmicznychWink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości