Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tercet ( fragment noweli erotycznej ) dozwolone od lat 18
#1
JAK ONI SIĘ POZNALI



Billy poznał Laurę w miłym pubie w centrum miasta. Był już na lekkim rauszu i zamierzał pospacerować kilka minut i zaczerpnąć świeżego powietrza. Skinął więc znajomym na pożegnanie, wstał od stolika i ruszył do wyjścia. W drzwiach wpadła na niego jakaś dziewczyna.
- Hej! Mogłabyś uważać! - krzyknął do niej Billy. Wieczorową porą w gwarnym pubie nikt nie zwrócił na to uwagi.
- Przepraszam...bardzo przepraszam - odpowiedziała dziewczyna. Billy popatrzył na nią. Miała może 20 lat, ładną buzię i kręcone ciemne loki. Ubrana była w skórzaną kurtkę i spodnie typu dzwony. Przez ramię miała przewieszoną niewielką torebkę. Kurtka była rozpięta i Billy mógł ocenić biust dziewczyny na imponujący. - Ładna jesteś, gdybyś miała kilka kilogramów mniej... - pomyślał chłopak. Dziewczyna nie była przesadnie gruba, ale strata kilku kilogramów na wadze uczyniłaby z niej super laskę....
Odpowiedz
#2
Toś zarzucił fragmentem. Strasznie słabym, w dodatku. A te dwa wykrzykniki to co? Rozmowa na gadu? Zdania masz strasznie proste i bez polotu, masz też trochę powtórzeń.

Pozdrawiam, no i witaj na forum Smile
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#3
(12-06-2011, 13:13)haniel napisał(a): Toś zarzucił fragmentem. Strasznie słabym, w dodatku. A te dwa wykrzykniki to co? Rozmowa na gadu? Zdania masz strasznie proste i bez polotu, masz też trochę powtórzeń.

Pozdrawiam, no i witaj na forum Smile

Nie podoba Ci się temat fragmentu, czy to że jest to tylko fragment?
Gdzie znajdę jakieś Twoje teksty, bo szukałem i niestety nie znalazłem. Chętnie bym jakiś przeczytał. Pozdrawiam.

Odpowiedz
#4
Nie podoba mi się zbyt prosty język tego fragmentu, o fabule nie mogę przecież za bardzo się wypowiedzieć, bo jak na razie jest tego za mało Smile W moim profilu znajdziesz moje teksty. Razem postów -> znajdź wszystkie wątki.

Pozdrawiam Smile
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#5
Zdecydowanie za mało. Po wielokropkach też stawiamy spacje.
Cytat: Ładna jesteś, gdybyś miała kilka kilogramów mniej... - pomyślał chłopak. Dziewczyna nie była przesadnie gruba, ale strata kilku kilogramów na wadze uczyniłaby z niej super laskę....
po co powtarzasz da razy tą samą informację?
Cytat:- Przepraszam...bardzo przepraszam - odpowiedziała dziewczyna.
wystarczy "odpowiedziała", wiadomo, kto z kim rozmawia.
Na przyszłość wrzucaj większe fragmenty, o tym nic właściwie nie można powiedzieć, poza tym, że nie wygląda zachęcająco. I czemu służy tak szczegółowy opis garderoby tej pani?

Zdecydowanie za krótki fragment.
Odpowiedz
#6
Ugh... jest źle.

Przepraszam, ale... czym to ma zaskoczyć? Co tutaj trzeba zweryfikować? Co ocenić? Konstrukcję zdań? Sposób opisu? Są złe, bo opisujesz człowieka jak obraz - może 20 lat (słownie 20!), ładną buzię i kręcone ciemne loki. Nie, informacje o wyglądzie bohatera trzeba przemycać w jakiś wstawkach, a nie wtłaczać w tekst suche fragmenty, typu: ubrana była w bla bla.

Fragment o niczym. Przeczytałem - zapomniałem.
Jeżeli myślisz, że Twój tekst jest dobry, napisz do mnie.
Wszystko da się naprawić.

Odpowiedz
#7
Hm... dziękuję wszystkim za opinie. Wstawiłem tylko fragment, ponieważ czytałem regulamin i wiem, że nie wolno tu wstawiać "erotyków".
Może zapytam, można czy nie?
Pozdrawiam.
Hm... dziękuję wszystkim za opinie. Wstawiłem tylko fragment, ponieważ czytałem regulamin i wiem, że nie wolno tu wstawiać "erotyków".
Może zapytam, można czy nie?
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#8
Cytat:kilogramów na wadze uczyniłaby z niej super laskę....
- Wielokropek to trzy kropki. Nie mniej, nie więcej.

Moim skromnym zdaniem tragiczne, czyta się źle. Opisane jakoś tak topornie. O poprawności już nie wspominając. Powtórzenia, brak określeń zamiennych. Narracja prowadzona w sposób "poszedł, zrobił, poszedł, powiedział". Ogólnie - nie podobało mi się.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
#9
Nie można wstawiać treści erotycznych, tj. stron z pornografią np, jeśli chcesz umieścić erotyk i nie będzie to "ostro rżnęli się w lesie" to co stoi na przeszkodzie? Smile

Te, Sith, jakie pięć kropek?!xD
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#10
Po prawdzie, jeżeli "ostro mnie rżnęli" zostało użyte jako środek stylistyczny w pewnym celu to też pewnie by przeszło. Sęk w balansowaniu na granicy dobrego smaku Wink
Odpowiedz
#11
No masz rację, Zguba, ale chyba wiadomo o co mi chodziło Smile
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz
#12
Ok haniel moze zrobimy tak.... wstawię czła pierwszą część Tercetu i jak będzie za ostra to ją wykasujecie. Może tak być?
Odpowiedz
#13
Haniel, dopiero wstałem, mylą mi się słowa. Zresztą, skoro postawił cztery to czemu by nie pięć od razu? A co!
I Gregorze, zastanów się, czy to co masz do wstawienia to "erotyk", czy "pornol". Jeśli to pierwsze to wstawiaj do woli.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
#14
Nie ma cenzury w tekstach, tylko linki i obrazki są zabronione, a w tekście piszesz, że tylko dla pełnoletnich i tyle. Rany boskie...
Odpowiedz
#15
Gregor, ja admem żadnym nie jestem, ale wstawiaj i się nie bój, jeśli coś będzie nie tak, nikt Cię przecież nie zbije, co najwyżej powie, żebyś trochę język zmienił i poczęstuje Cie warnem, ale szczerze wątpię w taki przebieg.
Lovercraft

"Każda godzi­na ra­ni, os­tatnia zabija."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości