Team Fortress 2
#1
No to sprawdźmy, ile osób grających w to cudeńko tutaj jest. Szczegółowy opis niżej. Smile

Team Fortress 2, dzieło programistów ze studia Valve Corporation można scharakteryzować jako przeznaczoną do gry wieloosobowej, posiadającą akcenty strategiczne, zorientowaną na współpracę zespołową, strzelankę, w której poczynania postaci oglądamy z perspektywy pierwszej osoby. Sami autorzy nazywają swe dzieło „najlepiej wyglądającą i najbardziej grywalną, grą wieloosobową”.

Rozgrywka polega na wykonywaniu szeregu misji, w czym usilnie przeszkadza nam konkurencyjna ekipa. Nowy tytuł w niektórych elementach przypomina oryginalny Team Fortress. Mam tu na myśli, przede wszystkim, prowadzenie do boju drużyny, składającej się z zestawu żołnierzy, dysponujących unikalnymi zdolnościami. Niezależnie od tego jaką misję przyjdzie nam wykonać podstawowe znaczenie ma perfekcyjna współpraca między żołnierzami i jak najlepsze wykorzystanie ich zdolności. Dostępnych klas jest dziewięć, wszystkie znane z poprzedniej części: Heavy, Spy, Scout, Demolitions, Engineer, Medic, Sniper, Soldier i Pyro. Każdy znajdzie coś dla siebie. Wielbiciele herosów w stylu Rambo wybiorą Heavy lub Soldiera, zwolennicy bardziej subtelnych akcji zdecydują się pewnie na Scouta lub Snipera, z kolei osobnicy preferujący działania w drugiej linii mogą wcielić się w rolę Medica i Engineera. Autorzy starali się uniknąć sytuacji w której jedna z klas jest zdecydowanie lepsza od reszty, dlatego też zadbali, by zalety uzupełniały się z wadami. I tak, posiadający olbrzymią siłę ognia Heavy, jest powolny, z kolei poruszający się szybko Scout, odznacza się znikomą odpornością na ataki wroga. I to właśnie znalezienie sposobu na, najbardziej efektywne, wykorzystanie silnych stron naszych bohaterów jest kluczem do sukcesu.

Elementem który, w największej mierze, zaskoczy graczy, jest z pewnością zastosowane przez twórców gry rozwiązanie graficzne. Team Fortress 2 w niczym nie przypomina najnowszych tytułów, z reguły dążących do jak najwierniejszego odzwierciedlenia rzeczywistości. Tym razem autorzy zdecydowali się skorzystać z rozwiązania, przypominającego komiks lub film rysunkowy. Mamy do czynienia z nowym systemem pokazywania efektów świetlnych, a także unikalnym sposobem animacji postaci – pełne 3D ale z bardzo małą ilością detali. Dzięki temu żołnierze wyglądają jak krzyżówki bohaterów komiksów i figurek kolekcjonerskich. Co więcej, herosi pokazywani są w sposób zdecydowanie przerysowany: posiadają sumiaste wąsy, nadmiernie rozbudowane ramiona (symbolizujące siłę), chorobliwie wychudzone sylwetki (by łatwiej się ukrywać) itd.

[Gry-online]
Galeria: Klik!

Znaleźliby się jacyś chętni do gry? Wink
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
Odpowiedz
#2
Rok temu w poprzednie wakacje nabiłem chyba 25h gry. Potem Ci z którymi grałem się rozeszli, a samemu gra była nudna, nie cieszyła tak jak kiedyś. Jeśli udałoby się zebrać co najmniej pięć ogarniętych osób to chętnie wróciłbym do gry. Bo TF 2 to naprawdę kawał dobrego kodu Big Grin
Moje opowiadania:

To tylko interes(fantasy)
Nieznany(science fiction)
Głos ludu(fantasy)

"Lepiej, by się nas bano niż kochano, jeśli nie da się osiągnąć obu tych rzeczy naraz."

Odpowiedz
#3
Zwłaszcza, że teraz uruchomili model F2P i dodali tryb hordy. Big Grin
Niebo dla tego, kto rozpęta piekło!

Piekło dla tego, kto nie wierzy w niebo!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości