TOP 5 - GRY AKCJI
#1
Tutaj umieszczamy listę naszych ulubionych gier akcji.
Oto moja lista Big Grin

1.
[Obrazek: 93711625.jpg]

2.
[Obrazek: 141350265.jpg]

3.
[Obrazek: 858844015.jpg]

4.
[Obrazek: 887005656.jpg]

5.
[Obrazek: 1825963906.jpg]
Odpowiedz
#2
1. Call of Duty: Modern Warfare
[Obrazek: 93711625.jpg]
Absolutnie genialna gra ze świetnym, trzymającym w napięciu singlem i multi, które na nowo zdefiniowało zabawę w strzelanie przez sieć. Coś, co po prostu trzeba mieć, trzeba zagrać. W multi gram już od trzech lat, jak ktoś chce się umówić na partyjkę - pisać na PW.

2. Battlefield: Bad Company 2
[Obrazek: 172er_bad_company_2_logo.jpg]
Cóż... rozmach, totalna rozpierducha na najwyższym poziomie, niepowalający, ale nadal dobry scenariusz, rozpierducha, świetne, prześwietne multi z jeszcze większą rozpierduchą... Helikoptery, samochody, łodzie, quady, czołgi, granatniki, snajperzy, piechota, inżynierowie, medycy... rozpierducha. Ta gra zwaliła mnie z nóg multi i sposobem rozgrywki. Nie jest na pierwszym miejscu tylko dlatego, że CoD4 ma dużo lepszy scenariusz no i mam do niego sentyment...

3. Stalker: Clear Sky
[Obrazek: oekl.jpg]
Nie trzeba dużo mówić. Wyśrubowany poziom trudności (plus mody które jeszcze bardziej ten poziom wyśrubowują), gęsty, mroczny klimat Zony i to połączenie rpg z fps... W to trzeba zagrać. Zamieszczam jeszcze parę linków do klimatycznych screenshotów.

http://www.techpowerup.com/img/08-03-13/...y_2009.jpg
http://g1.idg.pl/ftp/gry/prequeal_screen_03b.jpg
http://blogulate.com/wp-content/uploads/...ys-req.jpg
http://nvision.pl/img/200803/stalker_cle...x10_03.JPG

4. Bioshock
[Obrazek: bioshock_pc.jpg]
Co prawda nie zdążyłem się nawet dobrze w to rozegrać, jednak... akcja, klimat, fabuła. Moc po prostu w czystej postaci, scenariusz jak z holywoodzkiego filmu. Mast hew.

5. Call of Duty: Modern Warfare 2
[Obrazek: boxshot_uk_large.jpg]