Sprawa nagrywania dźwięku.
#1
Cześć,

jakoś dziś usiadłem w domu i chciałem pobawić się w nagrywanie za pomocą mikrofonu i rejestratora dźwięku (program cool edit pro). Mikrofon podłączyłem, coś ponagrywałem i póki sam wokal to ok ale mam problem gdy chce nagrać gitarę bądź inne instrumenty. A mianowicie: pierwsze 5-10 sec wszystko dobrze, czysty dźwięk itd. Potem już pojawiają się metamorfozy. Raz wyżej, raz niżej i pisk się pojawia po pewnym czasie.
Dodam, że to nie PCet tylko laptop. Wiem, że to może być problem, mam tego świadomość ale może ma ktoś bardziej doświadczony ode mnie jakiś inny pomysł aby zlikwidować takie efekty.
Podaje link na wrzutę z kawałkiem tego co się dzieje podczas nagrywania.

http://w528.wrzuta.pl/audio/1cv9jM60yNh/problem

Poradźcie coś bo ja w tej kwestii jestem laikiem. ;/

Dzięki.
„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#2
1. jaki procek w lapku
2. sprawdź czy nie masz mikro wbudowanego i do tego włączonego

Stawiałbym jednak na to pierwsze niestety.
Odpowiedz
#3
A co ma procek do nagrywania? ;O

To jest na 98% kwestia systemowego usuwania szumów i zakłóceń na wejściu mikrofonowym Wink Poszukaj gdzieś w ustawieniach dźwięku, trzeba to wyłączyć.
Odpowiedz
#4
Procesor: Intel Pentium P6200 2,13Ghz
Ma wbudowany mikrofon ale zanim nagrywam wyłączam całkowicie w mixerze speakersa. Nagrywa tylko z mikrofonu. Ale czy nagrywam mikrofonem czy wbudowanym w lapie to i tak wychodzi to samo.
no i najdziwniejsze jest to, że nie wykrywa mi mikrofonu z wejsciu do mikrofonu tylko na sluchawki... teraz się dopiero zorientowałem.
„Wydaję mi się, że większość z was widzę po raz pierwszy. Ale nie ma znaczenia, czy spotykam się ze starym czy nowym przyjacielem, ponieważ wierzę, że wszyscy jesteśmy tacy sami. Wszyscy jesteśmy ludźmi.”

Dalajlama XIV
Odpowiedz
#5