Sem's Komando fok's miszyn
#1
Najlepiej na samym poczatku wspomne, ze ani nie jestem profesjonalistka, ani sie na tym nie znam. Po prostu naszlo mnie, zeby wziac aparat (bardzo slaby zaznaczam, stad taka, a nie inna jakosc ponizszych zdjec) i wypuscilam sie w plener z misja kryptonim "HEW FAN ^^"


[Obrazek: 2vj4eti.jpg]
[Obrazek: 16kynfo.jpg]
[Obrazek: 10y2kgz.jpg]

I w ramach bonusu, ABSOLUTNY HIT, fiat mlodziezy polskiej! Nie pytajcie, gdzie weszlam, zeby go wyczaic. W kazdym razie pies mi malo d*py nie wygryzl Big Grin

[Obrazek: wrjpdh.jpg]
Odpowiedz
#2
He, he, tego malucha, to faktycznie lusiałaś gdzieś odgrzebać, bo dawno na drodze takiego nie widziałemBig Grin
Nie robię wyjątków. Czarny, niebieski, pomarańczowy, czy nawet zielony jak zajdzie potrzeba.
Odpowiedz
#3
Prawda, ze wyglada tak dostojnie? Big Grin
Odpowiedz
#4
Kiepsko... brak wdocznych tematów przewodnich, kiepskie światło. Nawet na retro to się nie nadaje.
Za pozwoleniem administracji ;-)

Moje "gnioty" ==> wski.yw.sk <== Zapraszam chociaż od czasu do czasu Smile
Odpowiedz
#5
to samo moglabym powiedziec o Twojej tworczosci literackiej, drogi Wski Wink Napisalam - NIE ZNAM SIE, podkreslilam swoja amatorszczyzne i zaznaczylam - to miala byc zabawa. Dzieciom w piaskownicy tez zarzucasz, ze kiepsko babki lepia??
Odpowiedz
#6
Ich babki z piasku na pewno są ładniejsze Smile
A poza tym, oceniać mi wolno, skrytykowałem, bo jest kiepsko. Lepiej się z tym pogódź.
Zabawa, nie zabawa. Ja oceniam pod kątem fotograficznym - artystyczny wyraz zdjęcia, technika wykonania, jego klimat bądź ciekawość. Tutaj nic nie ma. Takie tam pstryki, do szuflady.
A jeśli to ma być zabawa - dobra, rób tego ile wlezie! Mi to nie przeszkadza! Ale swoje powiem.

I wybacz, ale odwoływanie się do "mojej twórczości literackiej" jest tutaj trochę, a nawet bardzo, nie na miejscu.
Za pozwoleniem administracji ;-)

Moje "gnioty" ==> wski.yw.sk <== Zapraszam chociaż od czasu do czasu Smile
Odpowiedz
#7