Problem z forum (bądź z przeglądarką, nie wiem)
#1
Mam problem - jeśli chcę założyć temat i np. pogrubić czcionkę tekstu, to zamiast tego wyskakuje mi "undefined".
Napiszę słowo kursywą - [undefined=undefined]kupa[/undefined].

Pomożecie?
Miejmy nadzieję, że baba do lekarza będzie przychodzić, póki żyjemy.
Odpowiedz
#2
Problem jest globalny.
Samo pogrubienie działa po wpisaniu odpowiednich znaczników jest to litera "B" w nawiasie kwadratowym. znacznik zamyka sie dając do nawiasu kwadratowego "/B".
To samo tyczy się kursywy z tym, że zamiast litery "B" jest "I".

Problem postaramy się rozwiązać jak najszybciej.
Odpowiedz
#3
Dziękuję za w miarę szybką odpowiedź. Rzeczywiście, na innych forach jest podobnie.

Pozdrawiam.
Miejmy nadzieję, że baba do lekarza będzie przychodzić, póki żyjemy.
Odpowiedz
#4
Problem dotyczy pojedynczych przegladarek.
U mnie na firefoxie nie działa wciąż, jednak na innej przeglądarce juz chodzi bez problemów. Możliwe, że coś się stało z samą przeglądarka. Można przeczyścić ciasteczka ewentualnie zainstalować przeglądarkę jeszcze raz.
Możliwe, że jest jakis problem z javascriptem, ale nie potrafie podać sposobu naprawienia tego innego niż ponowna instalacja przegladarki.
Odpowiedz
#5
Mi już działa.
Miejmy nadzieję, że baba do lekarza będzie przychodzić, póki żyjemy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości