Prace Dona :)
#16
(04-09-2012, 14:45)Mestari napisał(a): Świecznik, Zegar i Pani Imbryk są po prostu cudowni! *.*

Dziękuję. Zegar nazywa się Trybik, tak swoją drogą Smile
Odpowiedz
#17
Faktycznie.
Oglądałam "Piękną i Bestię" jakieś 12 lat temu albo dalej, więc zwalmy to na sklerozę Wink
"KGB chciało go zabić, pozorując wypadek samochodowy, ale trafił kretyn na kretyna i nawet taśmy nie zniszczyli." - z "notatek naukowych" Mestari

Odpowiedz
#18
jakiśtaki obraz Big Grin
Bardzo mi się podoba klimat tych prac z dziewiątego i dwunastego postu, i okładka, chociaż trochę za dużo zieleni jak na mój gust Tongue
Nie znam się za bardzo na grafikach, więc dużo więcej tu nie napiszę :<. Pracuj dalej!
Odpowiedz
#19
No panie... Masz pan kawał talentu. Chylę czoła. I że też myszką da rade coś podobnego rysować! Ja na kurniku w kalambury grając nigdy nikomu nie wierzyłem, że rysuje myszką, a tabletem - jak ładnie. Ale skoro mówicie, że da radę... Ja nie umiem.
Jeszcze raz wyrazy uznania!
Odpowiedz
#20
(05-09-2012, 20:07)miriad napisał(a): No panie... Masz pan kawał talentu. Chylę czoła. I że też myszką da rade coś podobnego rysować! Ja na kurniku w kalambury grając nigdy nikomu nie wierzyłem, że rysuje myszką, a tabletem - jak ładnie. Ale skoro mówicie, że da radę... Ja nie umiem.
Jeszcze raz wyrazy uznania!

Dzięki Smile. Da radę myszką, da, tylko trzeba używać ścieżke, co zajmuje bardzo dużo czasu. Zdaża się i dwadzieścia kilka godzin. Natomiast prace tabletowe idą mi mniej więcej dwa razy szybciej. Ogólnie prace komiksowe rysuję myszką.


(05-09-2012, 19:36)księżniczka napisał(a): jakiśtaki obraz Big Grin
Bardzo mi się podoba klimat tych prac z dziewiątego i dwunastego postu, i okładka, chociaż trochę za dużo zieleni jak na mój gust Tongue
Nie znam się za bardzo na grafikach, więc dużo więcej tu nie napiszę :<. Pracuj dalej!

Dzięki również. Jakiśtaki obraz to przecież cudowny tytuł Smile. Zielony kolor uwielbiam i ciemne prace. Chociaż często mi się nie udają.
Odpowiedz
#21